accesskey_mod_content

AEVAL

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Agencia Estatal de Evaluación de las Políticas Públicas y la Calidad de los Servicios (AEVAL) quedó constituida en 1 de enero de 2007 con el objetivo de promover la cultura de evaluación y de calidad de los servicios.

Informes de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos

Son informes  –de periodicidade a miúdo anual–, referidos a a calidade dos servizos públicos. Analízanse en detalle as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e coa administración electrónica.

Estabilidade e melloría nos servizos públicos (2016)

01 xaneiro 2016

Realiza: Axencia Estatal de Avaliación das Políticas Públicas e a Calidade dos Servizos (AEVAL).- Edita: Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, AEVAL. Colección "Informes" ; xaneiro de 2016. NIPO: 632-16-003-0

  • NOTA: Como outros anos, tamén se analizan en detalle as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e coa administración electrónica. Por último, estúdase nesta ocasión a percepción cidadá acerca da implementación da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno.

  • Cidadán
  • Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Servizos electrónicos

Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos (2015)

01 xaneiro 2015

Publicado en xaneiro de 2015.- NIPO: 632-15-001-5

  • NOTA: Outro dos aspectos destacados no Informe é que os servizos administrativos, tanto presenciais como electrónicos, seguen sendo ben valorados polos cidadáns. A canle presencial é aínda o preferido, aínda que continúa o aumento na utilización da administración electrónica. Ademais, en 2014 rompe a tendencia á estabilización no uso da e-administración.

  • Cidadán
  • Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Servizos electrónicos

Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública (2013)

01 xuño 2013

Publicado en xuño de 2013.- NIPO: 632-13-010-2

  • NOTA:  Neste documento analízase a evolución ata o ano 2012 da satisfacción dos españois respecto de distintas políticas e servizos públicos e a súa opinión sobre o gasto público nos mesmos. Ademais, na segunda parte deste traballo, estúdanse con especial atención as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e, en particular, coa administración electrónica.

La importancia de los servicios públicos en el bienestar de los ciudadanos (2012)

01 maio 2013

Publicado en maio de 2013.- NIPO: 6632-13-008-4

  • NOTA: O presente informe realízase sobre a base da información obtida a partir do estudo Calidade dos Servizos Públicos, realizado por AEVAL en colaboración co CIS e cuxo traballo de campo realizouse no ano 2011. Este informe continúa a serie iniciada en 2009 polo Observatorio da Calidade dos Servizos Públicos de AEVAL.

Informe sobre a percepción social dos Servizos Públicos en España (1985-2008)

01 decembro 2009

Publicado en decembro de 2009.- NIPO: 012-09-016-4.

  • NOTA: Nun Estado democrático os servizos son de e para a cidadanía. Á esixencia de eficacia, eficiencia e equidade na prestación de servizos públicos debe engadirse a lexitimidade de exercicio. Por esta razón xa hai anos que se utilizan estudos de opinión para avaliar o impacto das políticas públicas, sendo unha actividade non só desexable senón que é preciso impulsar desde as organizacións públicas.

Percepción cidadá do funcionamento dos servizos públicos (2006)

01 xullo 2007

Unha valoración dos resultados da enquisa conxunta do C.I.S. e a Axencia de Avaliación e Calidade. Publicado [xullo de 2007].- NIPO: 331-07-018-6 (Papeis 5/2017)

  • NOTA: trátase do primeiro dos informes desta serie de Informes de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. 

Papeis de avaliación e calidade

Selección de publicacións desta serie: Papeis de avaliación (Abre en nova xanela)

Manual internacional do Modelo de Custos Estándar: unha tradución do International Standard Cost Model (2007)

01 abril 2007

Departamento Avaliación AEVAL-Abril-2007. -  1 PDF de 81 p. (Papeis de Avaliación nº 6. Serie Papeis 6/2007).- NIPO: 331-07-018-6

  • NOTA: A tradución do presente manual realizouse baixo a dirección do Departamento de Avaliación da AEVAL, contando coa autorización da Rede Internacional da Metodoloxía de Custos Estándar. O orixinal en inglés desta manual, publicado en agosto de 2004, está dispoñible na páxina web da Rede Internacional (www.administrataive-burdens.com)   

Ligazóns relacionadasLigazóns relacionadas