Entrega dos Premios Excelencia, Innovación e Cidadanía nas administracións públicas

• Escoitar
  • Copiar

07 abril 2021

El ministro de Política Territorial y Función Pública, Miquel Iceta, ha destacado que los premios en las administraciones públicas son un reconocimiento y a la vez un éxito de la cogobernanza y  cooperación entre las diferentes administraciones públicas.

O ministro de Política Territorial e Función Pública, Miquel Iceta, presidiu o acto de entrega da XIII edición dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública subliñando que  os recoñecementos pon en valor o público e a vocación de servizo do persoal das entidades locais, comunidades autónomas e Administración Xeral do Estado (AGE): “Son exemplos da materia coa que se forxan a excelencia e as ganas de superación das administracións e das persoas que traballan nelas por e para a cidadanía. Son exemplo do valor do servizo público, e demostrárono durante a pandemia”.

454 candidaturas de todas as administracións públicas desde 2015

Estes premios puxéronse en marcha en 2005, no marco xeral para a Mellora da Calidade na Administración Xeral do Estado, converténdose nun programa de recoñecemento (certificacións e premios) aberto desde o principio á participación voluntaria de todas as administracións públicas.

Desde la primera convocatoria se han presentado un total de 454 candidaturas, 225 pertenecientes a la Administración General del Estado, 104 de las comunidades autónomas, 94 de entidades locales y 31 procedentes de organismos públicos.

Na XIII edición dos premios recibíronse 54 candidaturas: 28 proxectos procedentes da Administración Xeral do Estado, 11 das entidades locais, 9 das comunidades autónomas e 6 de organismos públicos. Das 54 candidaturas recibidas, 22 optaron ao Premio Innovación, 19 ao Premio Cidadanía e 13 ao Premio á Excelencia.

XIII PREMIOS CALIDADE E INNOVACIÓN NA XESTIÓN PÚBLICA

O ministro de Política Territorial e Función Pública, Miquel Iceta, entregou os premios correspondentes á XIII edición. Estes son os premiados:

Premio á Excelencia na Xestión Pública

• Universidade de Cádiz.  Recolle o reitor, Francisco Piniella.
  • Accésit: Subdelegación de Defensa en Toledo. Recoge el delegado de Defensa en Castilla-La Mancha, coronel Juan Luis Vizuete.
  • Accésit: Organismo Autónomo “Madrid Saúde” do Concello de Madrid. Recolle o xerente, Antonio Prieto.
  • Mención Especial: Hospital Universitario Infanta Leonor, Servizo Madrileño de Saúde. Recolle a xerente do centro sanitario, Carmen Pantoja.

Premio á Innovación na Xestión

• Axencia Estatal de Administración Tributaria, pola práctica “Dixitalización da devolución de IVE a viaxeiros (DIVA)”. Recolle o director xeral da Axencia Estatal de Administración Tributaria, Jesús Gascón.
  • Accésit: Dirección Xeral da Garda Civil, pola práctica “O sistema de concurso de méritos para a provisión de destinos na Garda Civil”. Recolle o xefe do Mando de Persoal da Garda Civil, tenente xeral Francisco Díaz Alcantud.
  • Accésit: Comisionado de Transparencia y Acceso a la Información Pública de Canarias, por la práctica “Aplicación telemática T-Canaria e Índice de Transparencia de Canarias (IT Canarias). Recoge el comisionado, Daniel Cerdán.
  • Accésit: Subsecretaría del Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital, por la práctica “Plan de Agilidad en los Recursos de Telefonía (PART)”. Recoge la subdirectora general de Recursos, Reclamaciones y Relaciones con la Administración de Justicia, Carmen Blanco.

Premio Cidadanía

• Agencia Española de Protección de Datos, por la práctica: “Del plan estratégico al plan de sostenibilidad y responsabilidad social: Menores y uso responsable de Internet, canal prioritario, espacio web de ayuda para las víctimas de violencia de género, prevención del acoso digital en el ámbito laboral, código ético de la AEPD”. Recoge la directora de la Agencia Española de Protección de Datos, Mar España.
  • Accésit: Xerencia de Atención Integrada de Cidade Real, Servizo de Saúde de Castela-a Mancha, pola práctica “Abrindo camiños á participación cidadá en saúde”. Recolle o director xerente da Xerencia de Atención Integrada de Cidade Real, Alberto Xara.
  • Accésit: Hospital Universitario Ramón e Cajal, Servizo Madrileño de Saúde, pola práctica “Humanización dos espazos do Hospital de Día Médico”. Recolle a doutora en Farmacia e coordinadora do Hospital de Día Médico, Ana María Álvarez.
  • Accésit: Entidad Pública Empresarial RED.ES, por la práctica “Programa escuelas conectadas”. Recoge el director general de Red.es, David Cierco.

Novidades para a XIV edición dos premios

Entre as novidades da XIV convocatoria, vaise a ter moi en conta a reacción das administracións públicas ante a pandemia, especialmente as respostas creativas e innovadoras fronte aos retos expostos, Covid-19 , Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS) e a Axenda 2030 de Nacións Unidas.

A XIV edición, convocada en xaneiro deste ano, recibiu xa 56 candidaturas procedentes das distintas administracións públicas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Goberno aberto, Informes e Estudos