"/>

accesskey _ mod _ content

Zortzigarren edizioa argitaratu da txostena Sektore Infomediarioa

25 martxoa 2020

Sektore Anitzeko Elkartearen informazioaren (ASEDIE) edizio berri bat argitaratu du txostena. Txosten hori Sektore Infomediarioa aztertzen enpresek reutilizadoras sektore publikoari buruzko datuak eta/edo pribatua. Horretarako, hainbat adierazle aztertzen kopurua, enpresen salmenta-bolumena edo langile kopurua.

Edizio honetan. Sektore Infomediarioa txostena , ASEDIE identifikatu 764-sektorean lan egiten duten enpresa infomediarioa, aurreko edizioan baino% 9,6ko. Horien banaketa azpisektorea antzekoa izaten jarraitzen du, enpresak jarduera batik bat, informazio geografiko (% 22), merkatu-azterlanak (% 21) eta sektore económico-financiero (% 20).

Txostenean nabarmentzen den moduan, dinamismoa zifratzen du sektore hori. sektorearen hazkunde infomediarioa% 7 baino% 3,5, bpgaren hazkunde-nazionala. Halaber, nabarmentzekoa da sektoreko langile-kopurua ere asko hazi da% 3,1. Beste zenbait datu garrantzitsu hauek dira: txosten hori bildu duen salmenta-bolumena da harpidetutako kapitala 2.045.732.378 €; horrelako enpresek 346.867.065 €eta irabazi garbia 92.082.918-€.

Gainera, txostenean, egindako inkestak enpresei, eta beste bat, bi infomediarias ordezkariak sektore publikoan ekosistemaren ikuspegi orokorra izateko informazioa lehen nabarmendu duenez, nahi duten konpainietan. datuak, bai datu-iturriak erabiltzen% 73 publiko zein pribatuen, produktuen edo zerbitzuen% 23 bakarrik egitea; datu publikoak erabiltzen, eta% 4, berriz, datuak bakarrik pribatuak. desafioei aurre aztertzen da, ondoren datuak zabaldu eta Big Data datu-iturri berriak. Bestalde, berriro erabiltzeko oztopo dira jendaurrean, gehien aipatutako eskuragarritasunari dagokionez, autonomia-erkidegoen arteko edo udalek eta desactualización.

Inkestan autonomia erkidegoko sektore publikoa osatzen duten autonomia erkidego ordezkariak agerian utzi du autonomia erkidego gehienak eskaria kontuan dute lehentasuna ezartzeko, datuak irekitzearen. Bestalde, datu, honako hauek sustatzeko ekimenak arrakasta-kasuak hedatzea eta prestakuntza izatea, eta oztopo nagusia autonomia erkidego gehienak, batez ere teknikoa.

Bestalde, txostenean amaitzeko biltzen dira kasu arrakastatsu infomediarias enpresa eta jardunbide egokien adibideak del sector público.

Asedie, albistearen iturria (Ireki leiho berrian)

• Azpiegitura eta zerbitzu komunak