Ademais de desenvolver na Administración andaluza os aspectos básicos establecidos polas leis de procedemento administrativo (algúns de cuxos aspectos máis relevantes non entrarán en vigor ata o 2 de outubro de 2020) e de réxime xurídico do sector público, o decreto facilita aos cidadáns o acceso á administración electrónica de maneira sinxela e garantindo os seus dereitos. Isto supón a posta en marcha de instrumentos como as sedes electrónicas, o Cartafol Cidadán ou o punto de acceso xeral.
O decreto conta con 48 artigos e estrutúrase en oito disposicións adicionais, tres disposicións transitorias, catro disposicións finais e unha derrogatoria, así como catro anexos. O contido distribúese en tres eixos: o réxime da administración electrónica propio da Administración da Xunta de Andalucía, as medidas de simplificación administrativa e medidas organizativas.
Este decreto regula el régimen de notificaciones y las cautelas para que todos los obligados a relacionarse electrónicamente con la Administración sean conscientes de las notificaciones que pueden recibir por esta vía y acceder a su contenido.
Tamén detalla aspectos como os puntos de acceso electrónico, os medios de identificación e firma electrónicas, o rexistro electrónico, os medios electrónicos no procedemento e a xestión documental, e o Cartafol Cidadán.