A Deputación de Sevilla pon en produción a súa nova sede electrónica e o Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR)

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 maio 2018

Coa posta en produción da nova Sede Electrónica, permítese  avanzar na axilidade e accesibilidade na tramitación electrónica coa Deputación desde outras administracións, así como o acceso a todos os expedientes que se vaian tramitando a través do Cartafol Cidadán.

O avance da administración electrónica que realizou INPRO(Abre en nova xanela) mediante a posta en produción da súa nova Sede Electrónica, supón para esta Deputación un importante paso a nivel tecnolóxico. E xa non só porque permite avanzar na tramitación electrónica de forma áxil e máis accesible, senón porque facilita a tramitación, tanto con Deputación desde outras administracións, como o acceso a todos os expedientes que se vaian tramitando a través do Cartafol Cidadán.

Desta maneira, admítese tamén a notificación por comparecencia en Sede Electrónica; e todo cun cliente de firma mellorado, de maneira que se obtén máis accesibilidade e é máis adaptable de face aos dispositivos móbiles e tablets.

Todo esto se ve reforzado con un proyecto que INPRO acaba de implantar y que es verdaderamente el impulso en la eficiencia de la administración pública. Se trata de establecer el Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR) como único sistema de intercambio de asentos electrónicos de rexistro para relacionarse a Deputación, os seus Organismos e Sociedades, integrados actualmente na aplicación de rexistro SIDERAL(Abre en nova xanela) , con el resto de registros de las Adminstraciones Públicas integradas en la aplicación de registro SIR de acuerdo con las especificaciones derivadas del Ministerio de Facenda e Función Pública(Abre en nova xanela) .

A implantación de SIR (ao cal se adheriu a Deputación de Sevilla a través da certificación técnica da Aplicación SIDERAL), permite eliminar o tránsito de papel entre administracións, aumentando a eficiencia e eliminando os custos de manipulación e remisión do papel, grazas á xeración de copias auténticas electrónicas da documentación presentada nos asentos de rexistro.

Hai que subliñar que en breve e mediante a asistencia técnica de INPRO, 130 entidades locais desta provincia poderán adherirse ao proxecto SIR.

O sistema de intercambio de rexistros entre entidades locais da provincia de Sevilla foi implantado en 2013 mediante SIDERAL. O pasado ano a Deputación realizou 20.527 rexistros de saída de forma electrónica co resto de entidades locais da provincia e producíronse 18.657 rexistros de entrada, dato que demostra a evolución que vai presentar a incorporación de todas as entidades locais da Provincial ao SIR para relacionarse electronicamente co resto de Administracións Públicas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns