-
Aplikazio berria martxan jartzea erregistro elektronikoaren Orokorra
-
Herritarrek erabil dezakete zure Historia klinikoaren app “ Mi ” Herritarraren Karpeta
-
Hirugarren bertsio ofiziala, Herritarren Mi Carpeta erabilgarri
-
Gizarte Segurantzako hasi da helbide elektroniko gaituaren Bakarra bere gutunak argitaratu jakinarazpenak
-
Katastroko zuzendaritza nagusiaren bere notificaciones-en Dehú hasten
-
Aplikazioaren bertsio berriak Autofirma v1.8
Informazio-oharra argitaratu altaren gaineko unitateak DIR3 fakturazio elektronikoa egiteko
26 iraila 2014
Informazio ohar honetan jarraibideak da administrazio-unitateen alta DIR3 direktorio komunean, bere kudeatu behar dituzten unitate, faktura elektronikoak kudeatzeko.
HAP/492/2014 aginduaren arabera, martxoaren 27koa, baldintza funtzionalak arautzen dituen alderdi teknikoak eta fakturen kontularitza-erregistroa erakundeen legearen aplikazio-esparrua 25/2013 legea, abenduaren 27koa, faktura elektronikoa sustatzekoa eta sektore publikoan fakturen kontularitza-erregistroaren sorrera:
- Hirugarren xedapen gehigarria. kodeketa. administrazioko organoak
- Ematen diren fakturak, agindu hau indarrean jartzen denetik aurrera arabera egokituko dute administrazio-organoen kodetzea tramitazioan parte hartzen duten, haien direktorioan DIR3 ezarritako administrazio-unitateen komunak kudeatu secretaría de Estado de Administraciones públicas.
Direktorio Komunean DIR3 inbentarioa bateratu eta komuna ematen administrazio osora unitate organikoak/erakunde publikoen, bulegoak, kudeaketa ekonomikoko aurrekontu mantentze-unitate duten eta elkarteetan ‐ banatua eta informazioaren ardurak partekatzeko.
Toki-erakunde guztiek kode bakarrarekin DIR3 sartuta daude dagoeneko . Kode hori izanez gero, esteka hau kontsulta dezakezu:
http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3/descargas
Zerrendak, unitate organikoen EELLKO zerrenda
Kontsultatu daitezke igaeren zure udalak alta eman behar, faktura-ondorioetarako unitate berriak, baino maila txikiagoko toki-erakundearen beraren.
http://www.igae.pap.minhap.gob.es/sitios/igae/es-ES/rcf/Paginas/rcf.aspx
Hala, behar duten udalerriak berriei alta eman DIR3 unitate baino maila txikiagoko toki-erakundearen beraren ondorioetarako, aldez aurretik eskatu behar dute faktura erabiltzaile bat direktorio-hornitzaile alta emateko beren unitateak:
https :// ssweb.seap.minhap.es/ayuda/kontsulta/DIR
Informazioarekin lotutako kontsultetarako Faktura Elektronikoa eta argitzea, kontabilitateko bulego moduan, moduan, organo kudeatzailea eta izapideak egiteko unitatea zuzentzen zure kontsultak:
https :// ssweb.seap.minhap.es/ayuda/kontsulta/FACE
Alta emateko faktura elektronikoen sarrera-puntu orokorrak:
- Azpiegitura eta zerbitzu komunak
- Teknologia transferentziarako zentroa
Azpimarratzekoa CTT
-
Aplikazio berria martxan jartzea erregistro elektronikoaren Orokorra
-
Herritarrek erabil dezakete zure Historia klinikoaren app “ Mi ” Herritarraren Karpeta
-
Hirugarren bertsio ofiziala, Herritarren Mi Carpeta erabilgarri
-
Gizarte Segurantzako hasi da helbide elektroniko gaituaren Bakarra bere gutunak argitaratu jakinarazpenak
-
Katastroko zuzendaritza nagusiaren bere notificaciones-en Dehú hasten
-
Aplikazioaren bertsio berriak Autofirma v1.8