L'Ajuntament de Sevilla estrenarà el seu 'govern obert' en els districtes.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

21 febrer 2012

Los concejales podrán interactuar con los sevillanos y contestar a las cuestiones que planteen a través de internet y, más adelante, a través de una aplicación para móviles.

De què es tracta? Simplement d'utilitzar eines informàtiques per aconseguir la màxima de la transparència, facilitar que els ciutadans puguin traslladar diàriament les seves preguntes, propostes o queixes als regidors tan sols fent un clic en el teclat del seu ordinador o fins i tot a través del seu telèfon mòbil, doncs l'Ajuntament té previst més endavant desenvolupar una aplicació gratuïta per permetre aquesta opció.

més informació(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics
  • Ciutadà