• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

04 decembro 2012

Un esforzo colectivo das AA.PP. ao servizo da cooperación no desenvolvemento e implantación de servizos de administración electrónica.

Coa publicación no BOE do 31 de outubro da Norma técnica de interoperabilidade de Catálogo de estándares(Abre en nova xanela) complétanse as 11 normas técnicas de interoperabilidade previstas inicialmente no Esquema Nacional de Interoperabilidade , grazas ao esforzo realizado coa cooperación de todas as AA.PP. baixo o liderado do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas. Estas normas acompáñanse de guías de aplicación e doutro material complementario, todo iso dispoñible no Portal da Administración Electrónica.

As normas técnicas de interoperabilidade respaldan o descansan para su materialización práctica en infraestructuras y servicios comunes. Existe una colección de infraestructuras y servicios comunes, con soporte legal, que simplifican la complejidad de las diversas dimensiones de la interoperabilidad y propagan la interoperabilidad entre las AA.PP. y con los ciudadanos. Estas infraestructuras y servicios comunes se recogen en el Porfolio de soluciones compartidas y se puede encontrar más información en el Portal de la Administración Electrónica y en el Centro de Transferencia de Tecnoloxía (CTT).
Mais información na nota técnica do OBSAE “ Las normas técnicas y los servicios comunes favorecen la interoperabilidad de las AA.PP(Abre en nova xanela) .”

Máis información na nota técnica do OBSAE “As normas técnicas e os servizos comúns favorecen a interoperabilidade das AA.PP.”

• Interoperabilidade