"/>

• Inprimatu Pdfa
  • Partekatu

20 abendua 2019

Topaketa izan zen eta, horretarako, balio handiko datuak Ematen 2019 “ ”, 6 datu-motak eta ibilgetu horren balioa buruzko europako araudi berria handikotzat jotzen direnak, eta sektore publikoaren informazioa berrerabiltzeari buruzko datuak, meteorologia estatistikoak zerikusia duten ingurumen-,: geoespaciales, merkataritza-sozietateak eta mugikortasuna.

Bilera horretan adierazi dira espainiako aurrera zabaldu sektore publikoari buruzko datuak eskuragarri jartzeko enpresen eta gizartearen garapenean funtsezko aktiboa bultzatzeko garaian bat, demokrazia gardenagoa eta parte-hartzailea, ekintzailetasuna eta berrikuntza.

Inauguratu dute egintza, estatu-idazkariari, Francisco Polok estatu-idazkariari, eta, Aurrerapen Digitala, José Antonio Benedicto inguruan egituratu da, hiru mahai-inguruak aztertzea giltzak erabilgarritasunari eta balio handiko datuak aukerak sustatzeko datuak ekonomia horien tamainak, paradigma berriak teknologikoak.

Desafio Sariak Ematen

Aldi berean, urtero bezala, sariak Ematen 2019. Fernando de Pablo, eman desafio administrazio digitalaren Idazkari Nagusia, telekomunikazioen eta informazio teknologien Zuzendari Nagusia, Roberto Sánchez, zuzendari nagusia eta Red.es, David Cierco ematea izan ziren.

Desafio aurtengo goiburua hau ekarri du deialdiaren Ematen, datuaren balioa “ nekazaritzako elikagaien sektorerako, baso eta landa eta ideia berriak identifikatzeko eta prototipoak zuzendutako ” datuetan oinarritutako irekiak eraginkortasuna hobetzen laguntzen duten sektore horretan, funtsezkoa eta aberastasuna eta enplegua sortzeko.

Sarituak izan ziren:

• 1. Saria: Optimacis Sistema
  • 2. Saria: LiDAR Kubikazioa Makaldietan
  • 3. Saria: EcoVeo

Euren ekarpenak saritu eta ekimenen laburpena (Ireki leiho berrian)

Espainia herrialde gisa finkatzen da, eta derrigortze-eremuan, datu irekiak

Zifra eta emaitzak dagokionez, aurtengo edizioan, partida landu ziren ezin bestela izan, datuak desvelados manera- ariketa azken Open Data Maturity Report (Ireki leiho berrian) espainia ebko., hirugarren urtez jarraian, bigarren postuan europa mailako datu irekiak, arabera Datu-Europako Ataria (Ireki leiho berrian) europako batzordeak. Forma-taldeak eta gomendioak arabera, erakunde horrek herrialde. azterketa adierazi duenez, datuak irekiak 1.700 milioi euro aurreztu ahal kostuetan oinarritutako herri administrazioan, 2020. gainera, errendimendua hobetu egingo da eta ekarpena zerbitzu publikoen eraginkortasuna antzemanez, beharrezkoak ez diren gastuak egitea saihesteko edo erredundanteak zeharkatzean, hainbat sektoretako informazioa.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Gobernu irekia, txostenak eta ikerketa