Esdeveniments

• online
  • 04 maig 2022
  • 10:00

Taller de Dimensionament i Contractació de la Solució del CCN-CERT, EMMA, per a la seva implantació en les Entitats Locals.

Presentem el Taller de Dimensionament i Contractació de la Solució del CCN-CERT, EMMA, per a la seva implantació en les Entitats Locals, amb especial atenció als Ajuntaments, incloent detalls relatius a projectes subvencionables mitjançant la component 11 del PRTR.

En el taller es presentaran diversos materials per poder parametritzar EMMA al seu Ajuntament sobre la base dels mòduls a sol·licitar implantació, segons la funcionalitat desitjada en cada cas i els volums de dispositius i usuaris de la seva entitat: requeriments, recomanacions, dedicació necessària i altres aspectes importants per al dimensionament.

A qui va dirigit?
Dirigit a Responsables d'Informàtica, Tecnologia i Sistemes i Responsables de Contractació d'Entitats Locals

Com em registro?
Per poder accedir és necessari comptar amb un compte de Zoom. Obten la teva de forma fàcil i gratuïta registrant-te.

Inscripció i Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)