-
Aplikazio berria martxan jartzea erregistro elektronikoaren Orokorra
-
Herritarrek erabil dezakete zure Historia klinikoaren app “ Mi ” Herritarraren Karpeta
-
Hirugarren bertsio ofiziala, Herritarren Mi Carpeta erabilgarri
-
Gizarte Segurantzako hasi da helbide elektroniko gaituaren Bakarra bere gutunak argitaratu jakinarazpenak
-
Katastroko zuzendaritza nagusiaren bere notificaciones-en Dehú hasten
-
Aplikazioaren bertsio berriak Autofirma v1.8
Administrazio elektronikoa sustatzeko Nafarroako gobernuan
2011ko irailak 08
Nafarroako gobernuak izapidea on-line 958-zerbitzuak eskaintzen
Administrazio Elektronikoaren funtzionamendua eta gaur egungo egoera nafarroan hiru ardatz nagusi hauetan oinarritzen da: Zerbitzuen katalogoa , Extr@ espedienteen kudeatzailea eta Herritarraren Karpeta Elektronikoari .
Egungo egoerara iritsi arte, lehen urratsa ezagutzea izan daitezke herritarrei zerbitzu elektronikoak funtsezko zer eta noski, zer elkarrekintza-maila ere egin litezke. Hori dela eta, horiek eskaintzea zerbitzu elektronikoen katalogoa sortzen du nafarroako gobernuaren azterketa zehatza egin ondoren, nafarroako gobernuak dituen zerbitzu guztiak kudeatzen dira. Hasiera-hasieratik bertatik, eta gutxienez lortu onartutako gobernu eskuragarri izatea, inprimakiak eta deskargak zen eta pixkanaka handituz on-line balira izapideak osoak.
Jakina, erabat on-line izapideak gauzatu ahal izateko eta prozedurak kudeatzeko uniformea eta eraginkorra kanpo, ezinbestez eduki behar da, espedienteen kudeatzaileak Korporatiboa bat nafarroako gobernuak. Plataforma extr@ Extr@ deritzona osatzen du gisa eratzen da, oinarrizko sistema hobetzeko herritarrei eskainitako zerbitzuaren kalitatea, izapideak azkartzen duelako, eta ahal izateko beharrezko bitartekoak hartuta bidez une oro izango dute espedienteak. Plataforma hori bezain beharrezkoa da era berean, izapidetze telematikoen euskarriak antolatzen duen eragile gisa, lan-administrazioko langileen eta kudeaketaren jarraipena egiteko sistema gisa.
Azkenik, kalitatea hobetu eta herritarrei eskainitako arreta bultzatzen dira abian jarri eta herritarraren Karpeta Elektronikoari. herritarraren karpeta esker, herritar bakoitzak edo enpresak eskaintzen dituen zerbitzuen arabera pertsonaliza administrazioak interes, gainera, aukera ematen du, halaber, ezagutzeko eta historia, herritar bakoitzak edo enpresa administrazio espediente batzuk.
Kuantifikatu ahal dira neurri horiek arrakasta izateko izapidetu daitezke gaur egun erabat on-line 958 zerbitzuak erraz.
Funtsezko alderdiei buruzko informazioa ikus daiteke ezartzeko eta martxan jartzeko ekimen horiek CTT: Zerbitzuen katalogoa, Espedienteen kudeatzailea eta herritarraren Karpeta Elektronikoari.
- Zerbitzu elektronikoak
- Teknologia transferentziarako zentroa
Azpimarratzekoa CTT
-
Aplikazio berria martxan jartzea erregistro elektronikoaren Orokorra
-
Herritarrek erabil dezakete zure Historia klinikoaren app “ Mi ” Herritarraren Karpeta
-
Hirugarren bertsio ofiziala, Herritarren Mi Carpeta erabilgarri
-
Gizarte Segurantzako hasi da helbide elektroniko gaituaren Bakarra bere gutunak argitaratu jakinarazpenak
-
Katastroko zuzendaritza nagusiaren bere notificaciones-en Dehú hasten
-
Aplikazioaren bertsio berriak Autofirma v1.8