Esdeveniments

Sèrie iTalks 2023: explorar iniciatives d'alfabetització de dades per fomentar la innovació del sector públic

• 6 Webinars: 14, 21, 28 i 30 de juny i 3 i 5 de Julio
  • 14 juny 2023 - 05 juliol 2023

Les habilitats/habilitats de dades són essencials per extreure, descriure, predir i visualitzar el coneixement.

Els estudis existents han identificat una escassetat d'habilitats/habilitats digitals i de dades com una de les claus dels principals problemes als quals s'enfronten els sectors públic i privat.

Per cridar l'atenció sobre les noves habilitats/habilitats que requereix la transició digital i verd, la Comissió Europea ha declarat 2023 el" Any Europeu de les Capacitats". Per engegar aquesta iniciativa a partir de maig de 2023, el Laboratori d'Innovació de la Comissió Europea ( iLab ) ofereix durant els mesos de juny i juliol una sèrie de sis iTalks amb deu experts en alfabetització de dades per comprendre com les diferents parts interessades pretenen abordar la falta d'habilitats/habilitats digitals, més específicament, habilitats/habilitats de dades.

Des de les autoritats nacionals que presenten els seus programes de capacitació fins a acadèmics i organitzacions internacionals, aquesta sèrie de xerrades en línia té com a objectiu proporcionar als oradors una plataforma per compartir les seves iniciatives i experiències, discutir els desafiaments i oportunitats i, en general, promoure les millors pràctiques per promoure el desenvolupament d'habilitats/habilitats de dades en el sector públic.

Aquesta sèrie de xerrades estan dirigides a qualsevol persona interessada a aprendre més sobre com les diferents parts interessades pretenen abordar la falta d'habilitats/habilitats de dades en el sector públic. Ja sigui que treballi per a una administració pública (local, regional i nacional), una institució europea, una organització internacional, una acadèmia o si solament és un ciutadà curiós.

Programa(Obre en nova finestra)

Inscripció en els diferents webinars(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)