Esdeveniments

• Presencial (Cadis)
  • 20 octubre 2022 - 21 octubre 2022
  • 9:00

La IX Edició del Congrés d'Innovació Pública #Novagob2022 que, en un primer moment es va plantejar en una modalitat híbrida, explicarà finalment amb un programa íntegrament presencial a la ciutat de Cadis (Espanya)

La IX edició del Congrés d'Innovació Pública, que organitza la Fundació NovaGob, viatja a Cadis de la mà de la Diputació provincial i l'Ajuntament de la ciutat.

NovaGob 2022 es dissenya finalment, com un congrés íntegrament presencial amb una clara aposta per tornar a reunir a la comunitat de la innovació pública en la cita presencial de Cadis, prevista per als dies 20 i 21 d'octubre.

A la web del Congrés NovaGob ja es pot consultar el programa preliminar. Aquest programa està inspirat en el document Missions de l'Administració Pública, elaborat colaborativamente  per la comunitat NovaGob a l'inici de l'any i en el qual s'identificaven com les principals missions del sector públic per al futur pròxim els següents temes:

• l'obertura i integritat,
  • el talent humà,
  • l'accessibilitat,
  • la tecnologia i
  • finalment i vinculant a totes les altres, el canvi cultural en l'Administració.

El Congrés NovaGob aposta des de 2014 pels valors, la tecnologia i les persones per aprofitar tot el potencial de les organitzacions públiques. És el resultat d'una acció col·laborativa en el disseny del seu programa -amb les aportacions de la comunitat a través de la seu virtual a la xarxa social NovaGob(Obre en nova finestra) -. És el motor del debat sobre els reptes del present i futur de l'Administració Pública.

Programa(Obre en nova finestra)

Inscripció(Obre en nova finestra)

Web de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)