accesskey_mod_content

PAGe

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Es tracta d'una xarxa d'informació i atenció al ciutadà que aconsegueix els tres nivells de l'administració pública i engloba el portal Web Punt d'Accés General (administracion.gob.es), el telèfon 060, xarxes socials, aplicacions mòbils i les oficines d'atenció presencial.

La vocació d'aquesta xarxa és consolidar-se com a punt de referència en la relació de la ciutadania amb l'Administració pública i facilitar l'accés a la informació, els seus procediments i tràmits.

És una xarxa horitzontal, en integrar a l'Administració General de l'Estat (AGE), l'administració autonòmica i l'administració local; és multicanal en ser accessible a través d'oficines presencials, aplicacions mòbils, xarxes socials, del telèfon 060 i del Punt d'Accés General, que inclou una bústia d'atenció(Obre en nova finestra) i un servei webchat(Obre en nova finestra) en línia; i és multinivell en oferir serveis de registre, d'informació, orientació i ajuda, i, a més, en molts casos, de la iniciació de tràmits.

A través dels seus diferents canals s'ofereixen els següents serveis d'atenció al ciutadà:

  • Oficines Integrades d'Atenció al Ciutadà: proporcionen informació i serveis de totes les administracions públiques. Pot consultar la relació de Comunitats Autònomes integrades a la xarxa al següent enllaç(Obre en nova finestra) .
    Així mateix, al següent enllaç figura la relació d'Entitats Entitats Locals amb oficina integrada(Obre en nova finestra) .
  • Aplicacions per a dispositius mòbils: App Ocupació Pública i App Ajudes, tant per a sistemes operatius IOS (iPhone) com Android.
  • Xarxes Socials:    Twitter @060gobes;   Facebook: @060PAG i    Youtube(Obre en nova finestra)
  • Telèfon 060: És un nombre telefònic de caràcter administratiu de l'AGE. A través d'ell s'informa sobre diferents tràmits i gestions, estant especialitzat en informació relacionada amb ocupació pública, beques, ajudes i subvencions o localització de telèfons i adreces de totes les administracions públiques. També ofereix serveis d'atenció i tramitació en àrees específiques com a Tráfico, Estrangeria…. Pot consultar més informació sobre el tel. 060 així com l'horari d'atenció al següent enllaç(Obre en nova finestra) .
  • Portal web Punt d'Accés General: El portal Punt d'Accés General (Obre en nova finestra) constituye un punto único de acceso para el ciudadano a información de interés de carácter horizontal de los Departamentos Ministeriales y Organismos públicos vinculados o dependientes, así como información sobre empleo público, ayudas, subvenciones y normativa de interés para la ciudadanía de todas las administraciones, de la administración europea y de algunos organismos internacionales. Da acceso a los sitios web oficiales de los Departamentos ministeriales, organismos autónomos, Comunidades Autónomas, Entidades Locales, así como a sus seus electròniques.

Además, ofrece, tanto a ciudadanos como a empresas, acceso a los procedimientos y servicios electrónicos de las Administraciones Públicas agrupados por materias, así como a información sobre el funcionamiento y organización de las Administraciones Públicas y el Estado.

Aquest portal també disposa d'un servei d'atenció personalitzada: una bústia d'atenció(Obre en nova finestra) i un servei de  webchat(Obre en nova finestra) en línia.

El portal web disposa d'un àrea restringida per als usuaris, a la qual s'accedeix prèvia autenticació, cridada Carpeta Ciutadana(Obre en nova finestra) , des de la qual els ciutadans poden accedir a les seves dades personals, a l'estat dels seus expedients administratius, les seves notificacions administratives, etc.

Enllaços relacionatsEnllaços relacionats

Destacats