accesskey_mod_content

Máis de 7.750 Administracións Públicas adheríronse a FACe e recibíronse preto de 5 millóns de facturas electrónicas

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

10 novembro 2015

El MINHAP hace públicos los datos de la facturación electrónica en el Punto General de Entrada de Facturas Electrónicas (FACe) que serán publicados mensualmente en la Central de Información Económico Financiera del Ministerio.

Desde la puesta en funcionamiento del Punto General de Entrada de Facturas electrónicas (FACe), más de 7.750 Administraciones Públicas se han adherido a su uso, entre ellas 16 de las 17 Comunidades Autónomas, y las Ciudades Autónomas de Ceuta y Melilla. Desde el 15 de enero de 2015 (fecha de obligatoriedad de la facturación electrónica a las AAPP), FACe ha recibido cerca de 5 millones de facturas electrónicas, dirigidas más de la mitad de ellas a las Entidades Locales adheridas al sistema.

Ademais, FACe habilitou un repositorio onde aqueles provedores que deban remitir facturas electrónicas ás Administracións Públicas que carezan de punto de entrada poidan dar por cumpridas as súas obrigas de facturación. Así, os provedores presentarán as súas facturas neste repositorio e posteriormente o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas encargarase de contactar coas AAPP destinatarias para informarlles e instarlles a tramitar as facturas recibidas.

En cumprimento da Lei 25/2013 de impulso da factura electrónica e creación do rexistro contable de facturas no Sector Público, a Administración Xeral do Estado, a través da Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións(DTIC) do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, puxo en funcionamento o Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas da Administración Xeral do Estado (FACe), que permite unificar nun único punto a presentación de facturas electrónicas ante calquera órgano da Administración Xeral do Estado e aquelas Administracións Públicas que optaron por adherirse ao este punto.

Os obxectivos da Lei son un maior control das facturas das Administracións, reducir a débeda comercial das mesmas, así como aumentar a eficiencia tanto das empresas como das Administracións, mediante o uso da factura electrónica que lles permite un gran aforro, non só pola substitución do tratamento en papel, senón porque permite a xestión automatizada das mesmas, eliminando o transporte, as cargas ou copias de datos manuais, minimizando a posibilidade de erros, etc.…

Na Central de Información Económico Financeira publicarase o día 10 de cada mes o “Informe de facturas electrónicas presentadas ás AAPP a través de FACe“, o cal permite facer un seguimento de toda a facturación electrónica da Administración Xeral do Estado con indicadores do número de facturas recibidas e o importe das mesmas.

Así mesmo, e coa finalidade de incrementar a información dispoñible de acceso aberto, o informe recolle, no mesmo formato, a información relativa á facturación electrónica, tanto en número como en importe, das distintas administracións públicas adheridas aFACe, desagregada por Comunidades Autónomas, Entidades locais e outras Institucións. Esta información complétase con datos das adhesións das distintas Administracións Públicas e coa evolución mensual das facturas presentadas no sistema.

Con data de hoxe publícanse os datos pechados ao 31 de outubro de 2015, na seguinte ligazón:

http://www.minhap.gob.es/es-É/CDI/Paxinas/Facturas-electrónicas-presentadas-a-as-AAPP-a-través-de-FACe.aspx

  • Empresa
  • Infraestruturas e servizos comúns