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La Junta de Castilla-La Mancha firma el convenio Oficina de Registro Virtual (ORVE) con el Ministerio de Hacienda y Administraciones Publicas.

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31 outubro 2014

O sinatura do convenio ORVE posibilita o rexistro electrónico sen papeis a todas as administracións públicas de Castela-A Mancha, tanto rexionais como locais.

Con la firma de este convenio el 31 de Octubre de 2014 se inicia la implantación de la aplicación ORVE en las administraciones públicas castellano-manchegas que permitirá el envío y la recepción de asientos registrales electrónicamente mediante el Sistema de Interconexión de Registros ( SIR ) o cal supón unha enorme mellora en eficacia do servizo pois a recepción en destino prodúcese en segundos e un aforro de custos estimado en máis de tres euros por asento rexistral.

ORVE «hace realidad la administración sin papeles» ya que permite escanear la documentación del ciudadano en las oficinas de registro, aplicando la digitalización en los puestos de ventanilla con plena validez jurídica. Los expedientes se envían electrónicamente a la oficina de destino rápidamente, sea cual sea su ubicación geográfica o nivel de administración competente.

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