accesskey_mod_content

La CARM i la UMU agiliten l'ús de la signatura electrònica en l'Administració

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

14 gener 2014

La conselleria d'Economia i Hisenda signa un conveni amb la Universitat per a l'intercanvi d'aplicacions informàtiques de gestió centralitzada de documents a través de la signatura electrònica.

El Consell de Govern ha autoritzat un conveni entre la Conselleria d'Economia i Hisenda i la Universitat de Múrcia (UMU) per a l'intercanvi d'aplicacions informàtiques de gestió centralitzada de documents a través de la signatura electrònica.

Es tracta d'una eina que s'implanta en la Intranet de les conselleries i organismes autònoms de l'Administració regional. D'aquesta manera, es facilita, agilita i modernitza el procés de signatura de documents per part de tècnics, administratius i personal directiu que desenvolupa la seva labor en l'Administració.

L'aplicació va acompanyada d'una plataforma de verificació de la documentació signada la finalitat de la qual és contrastar la seva veracitat, així com oferir la possibilitat d'enviar la documentació a l'exterior i que aquesta pugui ser contrastada de forma oberta.

Font original de la notícia

  • Cooperació interadministrativa
  • Identitat i Signatura electrònica