accesskey _ mod _ content

39/2015 Legea eta 40/2015 legea

La 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Herri-administrazioen administrazio prozedura erkidearena (Ireki leiho berrian) eta 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, sektore publikoaren Araubide Juridikoa (Ireki leiho berrian) konfiguratu behar du, egoera bat izan behar du ohiko jarduera izapidetze elektronikoa administrazioen alderdi askotako barne-kudeaketa, bai herritarrenganako harremana duten zerrenda.

Azalpen zatian esaten den moduan 39/2015 Legea (Ireki leiho berrian) , “ paperik gabeko administrazioa bat batean oinarritua dago, eta Oso-Osorik elektronikoa ez da bakarrik funtzionamendu-printzipioak eraginkortasuna lortzea, eraginkortasuna eta kostuak aurreztea, baizik eta indartu egiten ditu bermeak ere, herritar eta enpresa interesdunek aukera ematen du, aldi berean, hobeto gardentasuna ”. Ondorioz, besteak beste gai hauek ezartzen dira, baldin eta lege horrek duen administrazio-egintzak idatziz egin eta agiriak baliabide elektronikoen bidez emango dira, era berean, administrazio idatziz emango dira, bitarteko elektronikoen bidez; berriz 40/2015 Legea (Ireki leiho berrian) zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin elkarren artean eta bere organoak ezartzen du egin behar da lehenbizi, bitarteko elektronikoen bidez.

Informazio gehiago nahi izanez gero, lege-esparrua dago Administrazio-kode Elektronikoa (Ireki leiho berrian) legeria finkatua, irakasgaien laburpena boen argitaratutako aukeratu eta edukiak antolatzeko, idazkaritza nagusiaren Administrazio digitala

Du Eraldaketa digitaleko plana estatuko administrazio orokorraren eta haren organismo publikoen (IKT 2015 – Estrategia 2020) kontuan hartuz egin zen bere garaian horien proiektuak 39/2015 lege eta 40/2015, printzipio gidariak, helburu estrategikoak, ekintza-lerroak eta mugarriak atzetik planean jasotako daitezen erraztea, aipatutako legeak ezarritako aurreikuspenak.

Du 203/2021 Errege Dekretua, martxoaren 30ekoa, jardute eta funtzionamendu-erregelamendua onartzen duena sektore publikoko bitarteko elektronikoen bidez (Ireki leiho berrian) efizientzia administratiboa hobetzea du helburu bat eraginkorra izan dadin Administrazio-mailako konexioak dituena, guztiz elektronikoa eta gardentasuna areagotu da, administrazio-jarduera eta pertsonen parte-hartzearen administrazio elektronikoan, erraz erabil daitezkeen zerbitzu digitalen eta segurtasun juridikoa bermatzea hobetzea.

Du Administrazio digitalaren zerbitzuen katalogoa , helburu duenak esku jartzen dituen zerbitzuak zabaltzea zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin lanbideratzea errazteko tresna gisa lagundu nahi du administrazio digitala garatzeari sartzen du erakundeari dagozkion fitxen batera, eskaintzen diren zerbitzuak, deskribapen laburra eta bestelako informazioa, erreferentzia-esparruarekiko kasu bakoitzean lotuta. Horrez gain, lehen ere 14 zerbitzu partekatuak aitorpena (Ireki leiho berrian) eraginkortasun handiagoa lortzeko tresna gisa zerbitzuak ematean.

Bigarren xedapen gehigarria ‘ dagokionez Itsatsi egiten dira autonomia-erkidegoak eta toki-entitateak estatuaren administrazio orokorraren plataforma eta erregistroetara ’ 39/2015 Legea, dira interesgarrienak, besteak beste Lankidetza-hitzarmenak autonomia-erkidegoko administrazio elektronikoan.

Ikuspuntu bide elektronikoak erabiltzearen dira bereziki interesgarriak diren 39/2015 Legea (Ireki leiho berrian) aurreikuspenak pertsonen eskubideak dituzten harremanetan, HERRI-ADMINISTRAZIOEN administrazio-prozeduran interesdun denaren, zuzenbidea eta hartu-emanak izateko betebeharra elektronikoki, baliabide elektronikoak erabiltzeko laguntza zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin interesdunei ordezkaritza eta ahalordetzeen erregistro elektronikoak; erregistroak; identifikazio-sistemak prozeduran interesdun direnak, onartutako sinadura-sistemetako zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin; erabiltzea identifikazioa eta sinadura administrazio-prozeduran; administrazio egintzen forma; buruzko gaiak hasteko eskaerak, pertsonen agerraldia, ebatzi beharra eta epeen zenbaketa; jakinarazpenak bitarteko elektronikoz; agiriak eta kopiak, eta interesdunek aurkeztutako dokumentuak, espediente elektroniko eta artxibo elektronikoa.

Eta 40/2015 Legea (Ireki leiho berrian) buruz xedatutakoa printzipio orokorrak, kide anitzeko organoen funtzionamendua sektore publikoko elektronikoa (egoitza elektronikoa, internet ataria, identifikatzeko sistemak-jarduera automatizaturako sinadura-sistema, zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin, administrazio-jarduera automatizaturako firma-e, langileen, aseguramendua eta zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin identifikazioaren elkarreragingarritasuna firma-e, agiriak elektronikoki artxibatzea); zerbitzu erkideen kudeaketa partekatua (informazio- eta komunikazio-sistemak); lankidetza-teknikak (informazioa, informazio-sistema integratuen administratiboa); datu-trukea komunikazio-ingurune itxietan, HERRI-ADMINISTRAZIOEN arteko datu-transmisioak; Elkarreragingarritasun eskema nazionala eta Segurtasun eskema nazionala, administrazioaren jabetzakoak diren sistemak eta aplikazioak berrerabiltzea eta administrazioen arteko teknologia-transferentzia.

Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu:

0 Oharrak

Iruzkinik ez