accesskey_mod_content

Publicada a nova versión distribuible de Portafirmas

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

24 maio 2018

Puede descargar el código de la nueva versión del distribuible de Portafirmas (v.4.7.6.9) accediendo al apartado de descargas de la solución.

O Portafirmas é un compoñente para a integración da firma nos fluxos de traballo organizativos. Permite a sinatura de pedimentos utilizando o cliente de sinatura de @firma, crear autorizacións de firma para asinar por delegación ou por substitución, incluír "Visto e prace" no fluxo de firma e separar aos usuarios do portafirmas en unidades estancas ou sedes. Ademais, publica servizos web para a integración coas aplicacións de workflow.

As novidades máis relevantes incluídas na nova versión son as seguintes:

  • Inclúese unha pestana de anular firma tanto nos pedimentos pendentes como nos pedimentos asinados e inclúese unha nova sección de Pedimentos Anulados, ademais as firmas anuladas non poden ser cotejadas por CSV.
  • Se modifican los informes de firma normalizados para que se guarden de forma independiente y no se sobrescriba el informe.
  • Se modifican los servicios móviles para que se envíen al móvil las peticiones sólo validadas en lugar de todas las pendientes.
  • Corrección de descarga de ZIP en Firefox.
  • Corrección de incidencia de descarga de ficheiros .rtf.
  • Mellora de mensaxes de erro.
  • Incorporación de iconas cando un pedimento ten comentarios ou anexos.
  • Recuperación de selaxe de informes.
  • Corrección de incidencia en facturas electrónicas incluídas en documentos contables (.tcn).
  • Aviso de firma con certificado caducado con opción de seguir ou cancelar a operación.
  • Nova funcionalidade de invitación de usuarios a Portafirmas (Redactar/Novo pedimento invitación).
  • Control de lonxitude do campo asunto na redacción de pedimentos e de pedimentos de invitación (Lonxitude <=255).
  • Validación do formato do campo destinatario (correo electrónico) en pedimentos de invitación.
  • Novo botón de visualización de documentos antes de asinar.
  • Engadiuse o tipo de firma no detalle do pedimento.
  • Corrixido erro ao xerar o QR do informe de firma.
  • Engádese unha entrada ao menú de axuda cunha Guía Rápida de uso.
  • Mellora a visualización de PDF en Internet Explorer.
  • Nova mensaxe de erro: firma previa con certificado revogado ou inválido.
  • Corrección de problemas relacionados co acceso mediante LDAP.
  • Permítese visualizar anexos desde o móbil.
  • Permítense firmas con selo de tempo desde o móbil.
  • Visualízanse os ficheiros .tcn como documentos anexos no móbil.
  • Engádese unha nova funcionalidade que permite xerar un informe a partir dunha firma. Esta funcionalidade atópase dispoñible sen facer inicio de sesión na aplicación. Para acceder a ela débese ir á pantalla de inicio de sesión e acceder ao menú superior dereito: "Opcións --> Xerar informe".
  • Ao xerar pedimentos na aplicación web, validar as firmas dos documentos que se achegan (se conteñen firmas). Se a firma non é válida, non se permitirá achegar o documento de maneira que se evitan os problemas á hora de asinar documentos que conteñen firmas previas inválidas.
  • Dáse soporte a firmas con certificados con alias.
  • Redeseño da pantalla de inicio de sesión. Agrúpanse as opcións que non requiren identificación nun menú de opcións. Este menú está situado na parte superior dereita e permite realizar as seguintes accións:
    • Validación de CSV.
    • Alta usuario invitado.
    • Xerar Informe.
  • Outras melloras e correccións.

Máis información na solución Portafirmas do CTT.

  • Identidade e Firma electrónica