accesskey _ mod _ content

AEVAL, eta, pertzepzio-txostena argitaratu du zerbitzu publikoen kalitatea

09 apirila 2014

Txosten honetan aztertzen ari gara, besteak beste, herritarrek duten iritzia administrazioari dagokionez, horien gogobetetasun-maila eta lehentasun - kanalak elektronikoa.

"Titulua duten zerbitzu publikoen kalitatea egin beharreko egokitzapenez gain, garai batean" ebaluazioaren eta (AEVAL) argitaratu berri duten iritziari buruzko Txostena zerbitzu publikoen kalitatea espainian urtean jasotako datuak jasotzen ditu.

Dokumentu honetan izan duen ikertzen da espainiarren pertzepzioa dagokionez, politika eta zerbitzu publikoak eta haien bilakaera azken urteetan. Zehazki, urte honetan aztertzen da herritarrek ez kontsumitzea, luxurik gabe bizitzea, garrantzia ematen zerbitzu publikoekin eta gogobetetze-maila sektore-politika eta zerbitzu-sorta zabala.

Beste urte batzuetan bezala ere zehatz-mehatz aztertzen dira iritziak eta herritarren ohiturak dagokienez administrazio-izaerako zerbitzu publikoen eta administrazio elektronikoa erabiltzeari. Azkenik, helburua hobekuntza proposatzea, jarraian zehazten den jarrerak programa garrantzitsua herritarrek kexak eta iradokizunak.

Txostena deskargatzea (Ireki leiho berrian)  

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

Hiritarren pertzepzioari buruzko txostenak guztien kontsulta zerbitzu publikoak (Ireki leiho berrian)

  • Herritarrak
  • Administrazio Digitalaren behatokia idazkari nagusia eta Administrazio Elektronikoa