Esdeveniments

• LA NAU. C/Cifuentes, 5. Madrid
  • 10 octubre 2023 - 11 octubre 2023
  • 9:00 h a 19:00 h

El Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics, CNIS, suma ja la seva tretzena edició.

Aquest esdeveniment, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Madrid, es durà a terme el proper mes d'octubre en La Nau i se centrarà en l'apressant necessitat d'un canvi cultural i el ràpid avanç de les noves tecnologies i el seu impacte en les nostres administracions.

Un viatge cap a la transformació digital capitaneada pel gir en la cultura dels empleats públics serà una de les claus d'aquest Congrés que s'erigeix com un dels principals encontres dels Innovadors Públics a nivell nacional.

El Congrés CNIS acollirà de nou activitats tant del Club d'Innovadors Públics (#CIP) com de l'Institut ITCIP. Però, sens dubte, serà novament la Innovació Pública el fil conductor del #CNIS2023, ja que és, en si mateixa, la principal eina a l'hora de transformar qualsevol organització.

Premis CNIS 2023

Amb motiu de la celebració del XIII Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics - CNIS, promogut per Club d'Innovació en col·laboració amb l'Ajuntament de Madrid, s'han convocat els XIII Premis CNIS que en aquesta edició modifica alguna de les seves categories per seguir promovent la participació de les nostres administracions i reconèixer els seus esforços per la transformació i el canvi per aportar major valor públic.

En aquesta ocasió, el CNIS afegeix com a novetat el guardó al millor projecte Govtech (amb bases especials que encara no han estat publicades). La resta dels Premis estan conformats per 12 categories(Obre en nova finestra)  a les quals se sumen els Premis a la Trajectòria Professional, a l'Innovad@r Públic més destacat i un Reconeixement Especial 2023.

Web XIII Congrés CNIS(Obre en nova finestra)

Premis CNIS 2023(Obre en nova finestra)