accesskey_mod_content

La Junta de Castilla y León firma el convenio Oficina de Registro Virtual (ORVE) con el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

27 novembre 2014

La firma del convenio ORVE posibilita el registro electrónico sin papeles a todas las administraciones públicas de Castilla y León, tanto regionales como locales.

Con la firma de este convenio el 24 de Noviembre de 2014 se inicia la implantación de la aplicación ORVE en les administracions públiques castellà-lleonesa que permetrà l'enviament i la recepció de seients registrals electrònicament mitjançant el Sistema d'Interconnexió de Registres ( SIR ) la qual cosa suposa una enorme millora en eficàcia del servici doncs la recepció en destinació es produïx en segons i un estalvi de costos benvolgut en més de tres euros per seient registral.

ORVE «fa realitat l'administració sense papers» ja que permet escanejar la documentació del ciutadà en les oficines de registre, aplicant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica. Els expedients s'envien electrònicament a l'oficina de destinació ràpidament, siga el que siga la seua ubicació geogràfica o nivell d'administració competent.

  • Cooperació interadministrativa
  • Infraestructures i servicis comuns
  • Centre de Transferència de Tecnologia

0 Comentaris

No hi ha comentaris