Informe sobre el balanç del desenvolupament de l'administració electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

16 setembre 2011

El Consell de Ministres ha analitzat hui un informe de balanç del desenvolupament de l'administració electrònica i els seus reptes de futurio, que es plasmaran pròximament.

El Consejo de Ministros ha analizado hoy un informe de balance del desarrollo de la administración electrónica y sus retos de futuro, que se plasmarán próximamente en una estrategia con un horizonte de actuación hasta el año 2015. Uno de los objetivos del Gobierno es reforzar el compromiso de las comunidades autónomas y los ayuntamientos con la administración telemática, y mejorar los mecanismos de coordinación entre los distintos niveles de gobierno en la prestación de servicios telemáticos a los ciudadanos.

enllaç(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics
  • Ciutadà