Esdeveniments

Conferència Internacional del Projecte STORM CLOUDS

• Madrid. Avinguda de Gregorio de l'Estime nº 6 (Seu de l'Escola d'Organització Industrial)
  • 14 desembre 2016
  • 09:00

Les entitats promotores del Projecte Europeu STORM CLOUDS, convoquen la Conferència Internacional STORM CLOUD amb l'objectiu de presentar els projectes realitzats a l'empara del programa CIP de la Unió Europea i debatre sobre l'oportunitat de la migració real a servicis públics basats en el núvol. La migració a les infraestructures de Cloud per part de les Autoritats Públiques exigix desafiaments tècnics, processals i metodològics.

Storm Clouds té com a objectiu aprofundir en l'exploració de com el canvi necessari de les Autoritats Públiques a un paradigma basat en el núvol, en l'aprovisionament de servicis, ha de ser abordat, principalment des del punt de vista dels usuaris finals, i aprofitant els avantatges de les TIC. En la Conferència, es definiran pautes útils sobre com abordar el procés per a accelerar-ho tant per part de les Autoritats Públiques com dels responsables polítics.

Los resultados del Proyecto de cuatro ciudades europeas, así como las experiencias en curso en otros ciudades en España permitirán contrastar un conjunto de casos de uso relevantes y de mejores prácticas.

Dirigit a:

• Responsables d'administracions públiques responsables de la implantació i gestió de servicis públics basats en tecnologies i en particular als interessats a conéixer els avantatges i barreres de l'ús dels servicis en cloud, la seua migració i sostenibilitat.
  • Responsables d'empreses interessades a oferir servicis  Cloud als seus clients del sector públic.

La Conferencia, que se desarrollará el día 14 de diciembre en la Escuela de Organización Industrial de Madrid, se enmarca en una acción más amplia que se ha denominado la SEMANA EUROPEA DEL CLOUD, en la que se desarrollarán diversas actividades que permitirán avanzar sobre el uso de los servicios CLOUD por las administraciones públicas. Así, tendrá lugar una reunión de trabajo de los socios del Proyecto Europeo STORM CLOUDS, la Conferencia Internacional STORM CLOUDS, los “encuentros Cloud4”, promovidos por la asociación EuroCloud y la celebración del Comité de Seguridad Cloud de la asociación.

Programa(Obri en nova finestra)

Inscripció(Obri en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)

• Cloud Computing