accesskey_mod_content

Índice de Economía e Sociedade Dixital 2022 (DESI)

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

No Índice de Economía e Sociedade Dixital (DESI) 2022(Abre en nova xanela) , elaborado con datos de 2021, España ocupa a sétima posición entre os 27 países membros da UE. Avanza así dous postos con respecto aos resultados obtidos en 2021, situándose por diante de Estonia, Alemaña, Francia, Austria, Italia, Portugal e outros 14 Estados membros.

Imagen sobre la séptima posición de España entre los 27 países miembros de la UE

Este índice clasifica aos países da UE segundo o seu nivel de dixitalización e analiza os seus avances en catro ámbitos: Capital humano, Conectividade, Integración da tecnoloxía dixital e Servizos públicos dixitais. 

DESI 2022 destaca a mellora dos resultados respecto de anos anteriores, sobre todo no que se refire a a integración da tecnoloxía dixital (posto 11, cinco postos mellor que en 2021), onde destaca que a porcentaxe de pemes cun nivel básico de intensidade dixital e que utilizan as redes sociais é superior á media da UE; capital humano (posto 10 fronte ao 12 de 2021), no que obtén resultados relativamente bos en habilidades dixitais básicas; e en servizos públicos dixitais (posto 5, dous por encima de 2021). España é un dos líderes da UE canto á conectividade, onde ocupa o posto 3 por segundo ano consecutivo e segue avanzando constantemente no despregamento de redes de moi alta capacidade e está a levar a cabo reformas e investimentos estratéxicos no marco do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia (MRR). 

Administración electrónica

España ocupa o quinto posto na UE en materia de servizos públicos dixitais, obtendo unha puntuación de 83,5, moi por encima da media da UE (67,3). Este compoñente do informe valora cinco indicadores: Usuarios da administración electrónica, Formularios precumplimentados, Servizos públicos dixitais para os cidadáns, Servizos públicos dixitais para empresas e Datos abertos.

Gráfico explicado en los párrafos anterior y posterior al mismo.

Estes indicadores mostran un nivel alto de interacción en liña entre as autoridades públicas, os cidadáns e as empresas. O 73 % dos usuarios de internet españois participa activamente nos servizos de administración electrónica, en comparación co 65 % da media da UE. España obtivo 78 puntos no indicador de formularios precumplimentados (que mide a reutilización da información que se transmite dunhas administracións a outras para facilitar a vida aos cidadáns), puntuación que supera con fartura a media da UE de 64 puntos, grazas en gran medida a que o sistema español non solicita información aos particulares que poida obter mediante a Plataforma de Intermediación de Datos. Canto aos servizos públicos dirixidos a cidadanía e empresas, España obtivo 87 puntos para os cidadáns (fronte á media de 75 puntos da UE) e 94 para as empresas (en comparación cos 82 puntos de media da UE). España obtén moi bos resultados no indicador de datos abertos, no que ocupa a terceira posición da UE cunha puntuación do 95 % (14 puntos porcentuais por encima da media da UE).

 

Ligazóns relacionadasLigazóns relacionadas