- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Incorpóranse 22 novos servizos á PID durante o primeiro semestre de 2018
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
20 xullo 2018
O record absoluto de incorporacións, con once novos servizos dispoñibles a través da Plataforma de intermediación de datos, produciuse no mes de abril.
A plataforma de intermediación incorporou vinte e dous novos servizos no primeiro semestre de 2018, o que supón un incremento do 25% con respecto ao número de servizos activos a finais do ano pasado.
Fig.01. Evolución de servizos intermediados: período dic-jun
Increméntase, pois, a tendencia observada no arranque do ano en canto ao número de servizos agregados. O record absoluto de incorporacións produciuse no mes de abril, con once novos servizos, o maior aumento nun mes desde o inicio da serie.
É de esperar que o aumento de Servizos e Organismos usuarios da Plataforma de Intermediación de Datos no primeiro semestre incremente á súa vez o dato global de transmisións no ano 2018.
O número de organismos que utilizou polo menos un servizo intermediado no ano en curso, está a piques de superar a metade de 2018 o dato de decembro de 2017. O crecemento interanual ha subido en xuño desde os 881 organismos ata os 1035.
Fig.02. Organismos que utilizan servizos intermediados
Desde el año 2007 son ya más de 360 millones las transmisiones realizadas a través de la Plataforma de Intermediación de Datos, con el consecuente y significativo ahorro en trámites presenciales que ha supuesto tanto para el ciudadano como para la Administración.
El modelo de costes estándar, en función de la facilidad o dificultad para obtener la información por parte del ciudadano, el tiempo estimado en obtener dicha documentación y el ahorro en la tramitación del expediente —cotejo de información, validación, desplazamientos, pérdida de horas de trabajo, etc.— establece un ahorro medio por transacción electrónica de datos de 5€.
Un cálculo estimativo, tomando en conta o acumulado de transaccións realizadas no últimos once anos de existencia da Plataforma de Intermediación de Datos, situaría o aforro total aos cidadáns e a Administración por encima dos 1.800 millóns de euros.
Fig.03. Transaccións acumuladas 2007-2018
Máis información na solución PID-SVD do CTT
- Infraestruturas e servizos comúns
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8