accesskey_mod_content

Dispoñible o informe do ONTSI sobre Caracterización do Sector Infomediario 2016

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 marzo 2017

A cuarta edición deste informe recolle datos de 535 empresas infomediarias durante o exercicio 2015, especializadas no desenvolvemento de aplicacións, produtos e servizos de valor engadido a partir de a reutilización de información pública e privada.

Periodicamente, os  Ministerios de Enerxía, Turismo e Axenda Dixital(Abre en nova xanela)  e  Facenda e Función Pública(Abre en nova xanela) , a través de o  Observatorio Nacional das Telecomunicacións e da Sociedade da Información(Abre en nova xanela)  (ONTSI), publican o  Estudo de Caracterización do Sector Infomediario en España(Abre en nova xanela) . Un documento que analiza pormenorizadamente as actividades e impacto dunha industria que, só no ano 2015, xerou un volume de negocio de entre 600 e 750 millóns de euros. 

A cuarta edición deste informe recolle datos de 535 empresas infomediarias durante o exercicio 2015; compañías especializadas no desenvolvemento de aplicacións, produtos e servizos de valor engadido a partir de a reutilización de información pública e privada, cuxos datos se obtiveron mediante a aplicación dunha enquisa ás empresas do Sector.

Unha industria en auxe xa que un 46% das empresas sinalan que a demanda creceu no último ano (2015), un 7% máis que na edición anterior; por outra banda, desde o ano 2011 a actividade das empresas reutilizadoras habería crecido un 63%.

En particular, en el estudio de ONTSI se identifican demandas tales como las siguientes:

  • Homoxeneidade da información a nivel rexional e local.
  • Mayor proactividad en la gestión de la información de las Administraciones Públicas, fomentando la apertura por defecto de los datos.
  • Mellor dispoñibilidade e calidade dos datos públicos, fomentando os datos estruturados en formatos abertos reutilizables, a interoperabilidade.
  • Desenvolvemento de ferramentas TIC que faciliten a automatización dos procesos de acceso, depuración, tratamento, enriquecemento e análise de datos públicos.
  • Fomento de la colaboración público-privada para el desarrollo del mercado infomediario y una mejor orientación a la demanda.

E tamén se apunta que a propia Administración pode mellorar a reutilización dos seus propios datos.

En cuanto al futuro del sector, las empresas refieren un amplio espectro de posibilidades ligadas al desarrollo de productos o servicios orientados a la toma de decisiones en tiempo real, basados en el análisis de redes sociales, en los datos de las ciudades inteligentes, y en nuevas herramientas que permitan la gestión y la interpretación automatizada de los datos. En este sentido, también se apunta que el avance en el big data y las herramientas para su explotación y soporte serán elementos cruciales para el desarrollo futuro del sector.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos
  • Cidadán