Cambre renova a súa páxina web na que destaca a información turística

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

16 outubro 2013

“Concello”, “Cambre”, “Turismo” y “Administración electrónica” son los cuatro apartados destacados de la renovada página web del Ayuntamiento de Cambre. En la presentación de esta nueva plataforma digital, el alcalde, Manuel Rivas, enfatizó la información destinada a los visitantes del municipio.

O concelleiro de Réxime Interior, Felipe Andreu, fixo fincapé en que a páxina levaba máis dunha década sen actualizarse. Algo que significa “un gran atraso para a administración local, polo que era urxente o cambio de portal multimedia”.
O obxectivo desta nova ferramenta virtual, é ser un “portal útil, onde os cidadáns teñan fácil acceso aos diversos contidos”, apuntou o mandatario cambrés.

• Cidadán
  • Servizos electrónicos