Convocado concurso para modernizar a páxina web da Xunta Electoral Central.

• Opinar
  • Escoitar

21 maio 2012

As Cortes Xerais han posto en marcha un procedemento aberto de contratación da subministración de software e os servizos necesarios para o desenvolvemento dunha páxina web e a xestión de contidos da Xunta Electoral Central (JEC), todo iso cun prezo máximo de 275.000 euros.

Convocado concurso para modernizar la página web de la Junta Electoral Central.

Con este procedemento preténdese renovar o sistema de xestión administrativa da JEC e a páxina web elaborada durante o VIII Lexislatura (2004-2008), tendo como obxectivo mellorar a transparencia e acceso á información por parte dos cidadáns e facilitar as xestións e a comunicación entre as distintas administracións, tanto os Concellos como as Xuntas Electorais de Comunidade Autónoma, Provinciais e de Zona.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos