• Escoitar

XIV Congreso Nacional de Innovación e Servizos Públicos CNIS

• A NAVE. C/Cifuentes, 5. Madrid
  • 25 xuño 2024 - 26 xuño 2024

O cambio en nosas AAPP vén acelerando inexorablemente coa aplicación de novas tecnoloxías. O talento e os datos son agora os recursos a explotar de forma colaborativa e proactiva, para conseguir que a xestión sexa máis eficiente e eficaz e permita ofrecer máis e mellores servizos aos nosos cidadáns e empresas.

Debemos usar as novas tecnologias de computación, conectividade e intelixencia para gobernar, anticipar e decidir nas mellores condicións posibles. E, desta forma, sacar conclusións que nos permitan ofrecer novos enfoques aos problemas e simplificar a xestión.

O CNIS 2024 contribuirá a que fagamos as cidades máis intelixentes e sustentables garantindo a privacidade e seguridade en todos os seus procesos. Tamén este congreso contribuirá ao coñecemento, uso, aplicación e xestión da Intelixencia Artificial como unha ferramenta máis deste progreso.

Promover la expansión de las competencias digitales, tanto fuera como dentro de la administración, es otro de los objetivos del CNIS que, pretende de esta forma reducir la desigualdad que lleva asociada la brecha digital.

A Nave acollerá de novo espazos e proxectos de innovación que empoderarán a todos os innovadores públicos asistentes asistentes ao mecionado Congreso.

Unha vez máis o Concello de Madrid apoiará esta iniciativa, que contará con expertos en Dixitalización, Intelixencia Artificial, Innovación, Talento, Cidades Intelixentes, Datos, Privacidade, Ciberseguridade, Xestión integral, Contratación, Tributación, Arquivo e documentación, Comunicación, Participación, Transparencia e Goberno aberto.

Cada sala deste Congreso proponse como un espazo que non deixará indiferente aos seus asistentes. Relatorios, talleres, debates e sesións maxistrais sobre a administración dixital, que non electrónica, axudarán a facer posible esa transformación.

Premios CNIS 2024

Con motivo da celebración de o XIV Congreso Nacional de Innovación e Servizos Públicos - CNIS, promovido por Club de Innovación en colaboración co Concello de Madrid, convocáronse os XIV Premios CNIS.

Os Premios CNIS 2024 acollerán este ano novas  categorías xerais(Abre en nova xanela)  (en total 12) e volverán repetirse as destinadas aos Premios Especiais (Traxectoria Profesional, Premio Innovad@r Público e Recoñecemento Especial).

Podes enviar ata o 3 de xuño as túas candidaturas mediante o  seguinte formulario(Abre en nova xanela)

Web XIV Congreso CNIS(Abre en nova xanela)

Premios CNIS 2024(Abre en nova xanela)