• Escoitar

XVIII Conferencia Internacional sobre Big Data Urbano (ICUBD)

• Londres (presencial) e en liña
  • 09 decembro 2024 - 10 decembro 2024

A Conferencia Internacional sobre Big Data Urbano reúne a destacados científicos académicos, investigadores e investigadores para intercambiar e compartir as súas experiencias e resultados de investigación sobre todos os aspectos do Big Data Urbano. Tamén proporciona unha plataforma interdisciplinaria para que investigadores, profesionais e educadores presenten e discutan as innovacións, tendencias e preocupacións máis recentes, así como os desafíos prácticos atopados e as solucións adoptadas nos campos de Urban Big Data.

A Conferencia Internacional sobre Big Data Urbano (ou ICUBD 2024) ten como obxectivo reunir aos principais científicos académicos, investigadores e investigadores para intercambiar e compartir as súas experiencias e resultados de investigación sobre todos os aspectos da Big Data Urbano. Tamén proporciona unha plataforma interdisciplinaria de primeiro nivel para que investigadores, profesionais e educadores presenten e discutan as innovacións máis recentes. tendencias e preocupacións, así como os desafíos prácticos atopados e as solucións adoptadas nos campos dos macrodatos urbanos.

Nesta, a súa 18ª edición, anímase aos futuros autores(Abre en nova xanela) a contribuír e axudar a dar forma á conferencia a través da presentación dos seus resumos de investigación, artigos e pósteres electrónicos(Abre en nova xanela) . Ademais, contribucións de investigación de alta calidade que describan resultados orixinais e inéditos de investigacións conceptuais, construtivas, empíricas, experimentais ou Os traballos teóricos en todas as áreas do Big Data Urbano están cordialmente convidados á súa presentación na conferencia. A conferencia solicita contribucións de resumos, relatorios e pósteres electrónicos que aborden temas e tópicos da conferencia, incluíndo figuras, táboas e referencias de Materiais de investigación novos.

Todos os traballos presentados serán revisados por pares cegos por tres revisores competentes. As actas das conferencias revisadas por pares están indexadas en o  Open Science Index(Abre en nova xanela)Google(Abre en nova xanela)  Scholar,  Semantic Scholar(Abre en nova xanela)Zenedo(Abre en nova xanela)BASEWorldCATSherpa/ROMEO,(Abre en nova xanela)  e outras bases de datos de índices.  Indicadores de Factor de Impacto(Abre en nova xanela) .

Programa(Abre en nova xanela)

Inscricións(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)