accesskey_mod_content

La Diputació de Còrdova simplifica la gestió electrònica d'una trentena d'ajuntaments amb l'emissió dels certificats d'empleats públics.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

30 abril 2012

La Diputación de Córdoba facilita la gestión electrónica de un total de 33 ayuntamientos de la provincia con la firma de un convenio por el cual la institución provincial se encargará de emitir los certificados de empleados públicos, concretamente del tipo APE.

La Diputació de Còrdova facilita la gestió electrònica d'un total de 33 ajuntaments de la província amb la firma d'un conveni pel qual la institució provincial s'encarregarà d'emetre els certificats d'empleats públics, concretament del tipus APE.

El Salón de Plenos del Palacio de la Merced ha acogido la suscripción por parte de los 33 alcaldes de la provincia a este acuerdo, que constituye una herramienta fundamental para simplificar la labor de todos los empleados públicos.

El principal avantatge que comporta este conveni, que s'ajusta a la Llei 11/2007, per als consistoris és que evita als mateixos que constituïsquen un ens dedicat a la tramitació de sol·licituds de certificats electrònics de personal al servici de l'Administració, seu electrònica i actuació administrativa automatitzada o segell electrònic per a exercir en el seu nom el tràmit de sol·licitud d'emissió, suspensió, cancel·lació i revocació d'aquests certificats.

 

  • Ciutadà