A Deputación de Córdoba simplifica a xestión electrónica dunha trintena de concellos coa emisión dos certificados de empregados públicos.

• Opinar
  • Escoitar

30 abril 2012

A Deputación de Córdoba facilita a xestión electrónica dun total de 33 concellos da provincia coa sinatura dun convenio polo cal a institución provincial encargarase de emitir os certificados de empregados públicos, concretamente do tipo APE.

El Salón de Plenos del Palacio de la Merced ha acogido la suscripción por parte de los 33 alcaldes de la provincia a este acuerdo, que constituye una herramienta fundamental para simplificar la labor de todos los empleados públicos.

A principal vantaxe que comporta este convenio, que se axusta á Lei 11/2007, para os consistorios é que evita aos mesmos que constitúan un ente dedicado á tramitación de solicitudes de certificados electrónicos de persoal ao servizo da Administración, sede electrónica e actuación administrativa automatizada ou selo electrónico para exercer no seu nome o trámite de solicitude de emisión, suspensión, cancelación e revogación dos este certificados.

• Cidadán