DEHú continua el seu creixement amb la inclusió de les notificacions de la Junta de Castella i León

• Copiar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

07 març 2023

Des del passat 27 de febrer de 2023, l'Adreça Electrònica Habilitada única integra les notificacions de la Comunitat Autònoma de Castella i León, i avança en la seva consolidació com a punt únic de notificacions per a totes les Administracions.

L'Adreça Electrònica Habilitada única ( DEHú ) reuneix en únic punt les notificacions i comunicacions emeses per un nombre creixent d'Administracions Públiques, possibilitant el seu accés tant a ciutadans com a empreses.

Amb la incorporació, el passat 27 de febrer, de la Junta de Castellai Leó n, són ja 13 les Comunitats Autònomes que posen a disposició les seves notificacions en DEHú la : Aragó, Canàries, Cantàbria, Galícia, Illes Balears, Comunitat de Madrid, Comunitat Foral de Navarra, Regió de Múrcia, Comunitat Valenciana, Principat d'Astúries, Extremadura, Andalusia i Castella i León.

Mapa de España de CCAA: Integradas con Notifica: Asturias,Cantabria,Navarra,Aragón,Madrid,Murcia e Illes Balears. Integradas con PUC propio: Galicia,C. y León,Extremadura,Andalucía,C.Valenciana e Islas Canarias. En pruebas: Castilla La Mancha y P. Vasco y Sin iniciar: Cataluña y La Rioja.

A més d'aquestes Administracions Autonòmiques, DEHú agrupa notificacions de més de 8.500 Administracions i Organismes Públics de tots els nivells. En l'àmbit estatal, inclou grans emissors, com l'Agència Tributària. Quant a entitats locals, estan adherits Ajuntaments de tota Espanya, així com Universitats i altres institucions. Pot consultar el detall a través del cercador d'organismes(Obre en nova finestra) adherits.

D'aquesta forma, durant l'últim any s'han posat a la disposició de ciutadans i empreses al portal de DEHú https://dehu.redsara.es , més de 90 milions i mitjà de notificacions (dada de 2022), i amb l'objectiu de continuar creixent, ja que se segueix treballant activament en la incorporació de les restants Administracions Públiques que ho desitgin.

En el següent vídeo(Obre en nova finestra) i en la següent infografia(Obre en nova finestra)  s'explica el funcionament general d'i DEHú tot el que es pot fer des del Portal.

A més, ja es troben integrats més de 5.499 grans destinataris per a la recollida automatitzada directa als seus sistemes de backend .

Més informació en la solució  DEHú  del CTT

• Centre de Transferència de Tecnologia