O Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital - Secretaría Xeral de Administración Dixital comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade con o Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público.
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web http://administracionelectronica.gob.es
Situación de cumprimento
Este sitio web é parcialmente conforme co RD 1112/2018 debido ás excepcións e a a falta de conformidade dos aspectos que se indican a seguir.
Contido non accesible
O contido que se recolle a seguir non é accesible polo seguinte:
-
falta de conformidade co RD 1112/2018
-
O menú de navegación non é accesible por teclado de modo que tampouco é posible despregar os submenús asociados [requisito número 9.2.1.1 Teclado de UNE-EN 301549:2019].
-
No portal existen contidos en inglés cuxo idioma non se está etiquetaxe correctamente [requisito número 9.3.1.2 Idioma das partes de UNE-EN 301549:2019].
-
Existen campos de formularios que solicitan información achega do usuario e non se está identificando o propósito da entrada [requisito número 9.1.3.5 Identificación do propósito da entrada de UNE-EN 301549:2019].
-
Existen campos de formularios ou botóns onde o texto visible que actúa como a súa etiqueta non forma parte do seu nome accesible [requisito número 9.2.5.3 Inclusión da etiqueta no nome de UNE-EN 301549:2019].
-
Existen mensaxes de estado non identificados por software de maneira que non se poden transmitir aos usuarios sen a necesidade de recibir o foco [requisito número 9.4.1.3 Mensaxes de estado de UNE-EN 301549:2019]
-
Poderían existir fallos puntuais de edición nalgunha páxina web.
-
carga desproporcionada
-
o contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable
- Poderían existir arquivos ofimáticos en PDF ou outros formatos publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade. Aínda que se procurou que a maioría deles si o cumpran.
Preparación da presente declaración de accesibilidade
A presente declaración foi preparada o 18 de setembro de 2020.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo polo propio organismo.
Última revisión da declaración: 23 de outubro de 2020.
Observacións e datos de contacto
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) por exemplo:
- informar sobre calquera posible incumprimento por parte de este sitio web
- transmitir outras dificultades de acceso ao contido
- formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web
A través do seguinte formulario de contacto ou chamando ao teléfono 91 273 31 03.
Pode presentar:
- unha Queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018 ou
- unha Solicitude de Información accesible relativa a:
- contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4
- contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
A través de a Instancia Xenérica da Sede electrónica de o Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital
, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Secretaría Xeral de Administración Dixital.
Procedemento de aplicación
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos considerados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que haxa trascurrido o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.
A reclamación pode ser presentada través do da Instancia Xenérica da Sede electrónica de o Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital
, así como no resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Subdirección Xeral de Inspección de Servizos do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital.
Contido opcional
Este sitio web aplica os requisitos da Norma UNE-EN 301549:2019
considerando as excepcións do RD 1112/2018.
A última revisión da accesibilidade realizouse en setembro de 2020.
O sitio web está optimizado para os navegadores Microsoft Internet Explorer 8.0 ou versións superiores e as últimas versións vixentes de Firefox, Safari, Opera e Google Chrome. A resolución web mínima recomendada é de 1280x1024.
O sitio web está deseñado para a súa visualización Responsive, co que se visualiza de forma óptima nos dispositivos tablet e móbiles. Nestes dispositivos está optimizado para a súa visualización nas últimas versións vixentes de Chrome for mobile, Firefox for mobile, Safari mobile, Opera Mini e navegador nativo de Android.
Incorpóranse unha serie de atallos de teclado para facilitar a navegación a través do portal:
Dependendo do navegador desde o cal se estea accedendo ao portal, será necesario utilizar unha combinación de teclas ou outras para o uso de os atallos de teclado:
Combinación de teclas
Sistema Operativo |
Navegador |
Combinación de teclas |
Windows |
Internet Explorer |
Alt + Tecla de atallo |
Google Chrome |
Alt + Tecla de atallo |
Safari |
Alt + Tecla de atallo |
Firefox |
Alt + Maiúscula + Tecla de atallo |
MAC |
Safari |
Ctrl + Alt + Tecla de atallo |
Google Chrome |
Ctrl + Alt + Tecla de atallo |
Firefox |
Ctrl + Tecla de atallo |
Ubuntu |
Firefox |
Alt + Maiúscula + Tecla de atallo |