Os datos estatísticos publicados pola Fundación Telefónica, no seu informe anual " A Sociedade da Información en España ", revelan que en 2014 houbo 21.44 millóns de españois que accederon a Internet en mobilidade, 4 millóns máis que en 2013. A Administración Electrónica non pode permanecer allea a esta tendencia social, ofrecendo unha resposta das Administracións Públicas a esta demanda de servizos en mobilidade. De feito, leste mesmo informe destaca que o 49% dos españois teñen relación coa administración a través de Internet.
No seu estudo “ M-Government: Mobile Technologies for Responsive Governments and Connected Societies ” , o OECD caracteriza estes servizos como unha gama nova de servizos, non necesariamente resultado de realizar unha portabilidade dos existentes á nova contorna, ofrecendo unha maior capacidade de resposta e máis eficiencia ás Administracións Públicas. A introdución das tecnoloxías móbiles nas Administracións Públicas, en definitiva, expanden as súas capacidades, sendo accesible por un maior número de cidadáns e habilitando servizos máis participativos.
Pero ao mesmo tempo son un novo vector para a súa transformación. A mobilidade abre a porta a novos servizos no interior das Administracións Públicas. Tanto para altos cargos como para funcionarios, as tecnoloxías móbiles de datos achegan novas ferramentas de produtividade para o seu traballo.