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La Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (Ireki leiho berrian) eta Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público (Ireki leiho berrian) konfiguratu behar du, egoera bat izan behar du ohiko jarduera izapidetze elektronikoa administrazioen alderdi askotako barne-kudeaketa, bai herritarrenganako harremana duten zerrenda.

Azalpen zatian esaten den moduan 39/2015 Legea (Ireki leiho berrian) , “ una Administración sin papel basada en un funcionamiento íntegramente electrónico no sólo sirve a los principios de eficacia y eficiencia, al ahorrar costes a ciudadanos y empresas, sino que también refuerza las garantías de los interesados a la vez que facilita una mejor transparencia ”. En consecuencia en dicha ley se establecen cuestiones tales como que los actos administrativos se producirán por escrito a través de medios electrónicos y que los documentos administrativos se emitirán igualmente por escrito a través de medios electrónicos; mientras que la 40/2015 Legea (Ireki leiho berrian) establece que las AA.PP. se relacionarán entre sí y con sus órganos a través de medios electrónicos.

Informazio gehiago nahi izanez gero, lege-esparrua dago Administrazio-kode Elektronikoa (Ireki leiho berrian) , compendio de legislación consolidada, editado por el BOE, con selección y ordenación de contenidos por la Secretaría General de Administración Digital.

Du Eraldaketa digitaleko plana estatuko administrazio orokorraren eta haren organismo publikoen (IKT 2015 – Estrategia 2020) se elaboró teniendo muy presente en su momento los proyectos de las leyes 39/2015 y 40/2015, de forma que los principios rectores, los objetivos estratégicos, las líneas de acción y los hitos recogidos en el plan persiguen facilitar la realización de las previsiones establecidas en las citadas leyes.

Du 203/2021 Errege Dekretua, martxoaren 30ekoa, jardute eta funtzionamendu-erregelamendua onartzen duena sektore publikoko bitarteko elektronikoen bidez (Ireki leiho berrian) persigue mejorar la eficiencia administrativa para hacer efectiva una Administración totalmente electrónica e interconectada, incrementar la transparencia de la actuación administrativa y la participación de las personas en la Administración Electrónica, garantizar servicios digitales fácilmente utilizables y mejorar la seguridad jurídica.

Du Administrazio digitalaren zerbitzuen katalogoa , que tiene como objeto difundir los servicios que se ponen a disposición de las AA.PP. como herramientas facilitadoras para contribuir a impulsar el desarrollo de la Administración Digital, incluye en las fichas correspondientes a los servicios ofrecidos, junto con una breve descripción y otra información, referencia al marco legal relacionado en cada caso. Además, se dispone también de la primera 14 zerbitzu partekatuak aitorpena (Ireki leiho berrian) como instrumento para una mayor eficiencia en la prestación de los servicios TIC.

Bigarren xedapen gehigarria ‘ dagokionez Adhesión de las Comunidades Autónomas y Entidades Locales a las plataformas y registros de la Administración General del Estado ’ 39/2015 Legea, dira interesgarrienak, besteak beste Convenios de colaboración con las CC.AA. en materia de Administración electrónica.

Desde el punto de vista del uso de los medios electrónicos son de particular interés en la 39/2015 Legea (Ireki leiho berrian) aurreikuspenak pertsonen eskubideak dituzten harremanetan, HERRI-ADMINISTRAZIOEN administrazio-prozeduran interesdun denaren, zuzenbidea eta hartu-emanak izateko betebeharra elektronikoki, baliabide elektronikoak erabiltzeko laguntza zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin interesdunei ordezkaritza eta ahalordetzeen erregistro elektronikoak; erregistroak; identifikazio-sistemak prozeduran interesdun direnak, onartutako sinadura-sistemetako zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin; erabiltzea identifikazioa eta sinadura administrazio-prozeduran; administrazio egintzen forma; buruzko gaiak hasteko eskaerak, pertsonen agerraldia, ebatzi beharra eta epeen zenbaketa; jakinarazpenak bitarteko elektronikoz; agiriak eta kopiak, eta interesdunek aurkeztutako dokumentuak, espediente elektroniko eta artxibo elektronikoa.

Eta 40/2015 Legea (Ireki leiho berrian) buruz xedatutakoa printzipio orokorrak, kide anitzeko organoen funtzionamendua sektore publikoko elektronikoa (egoitza elektronikoa, internet ataria, identifikatzeko sistemak-jarduera automatizaturako sinadura-sistema, zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin, administrazio-jarduera automatizaturako firma-e, langileen, aseguramendua eta zerbitzuetako langileek ivapek herri administrazioetan dituen hizketakideekin identifikazioaren elkarreragingarritasuna firma-e, agiriak elektronikoki artxibatzea); zerbitzu erkideen kudeaketa partekatua (informazio- eta komunikazio-sistemak); lankidetza-teknikak (informazioa, informazio-sistema integratuen administratiboa); datu-trukea komunikazio-ingurune itxietan, HERRI-ADMINISTRAZIOEN arteko datu-transmisioak; Elkarreragingarritasun eskema nazionala eta Segurtasun eskema nazionala, administrazioaren jabetzakoak diren sistemak eta aplikazioak berrerabiltzea eta administrazioen arteko teknologia-transferentzia.

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