accesskey _ mod _ content

Administrazio-erregistroak

Hau argitaratzen denetik, 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Herri-administrazioen administrazio prozedura erkidearena, herri-administrazioko erregistroetara arautu dira bere 16. artikulua. administrazio publiko guztien betebeharra Xedatzen bat edukitzea, edo, hala badagokio, erregistro elektroniko orokorrak handi elkarreragilea; bat estatuko administrazio orokorraren berariazko prozedura Ez dagoenean, erregistro horien bidez, erakundearen egoitza elektronikoan, interesdunek beren eskabideak, papera, formatu elektronikoan, eta kopia kautotua bihurtuko gisa bideratuko dira telematikoki administrazio-unitateei.

Suite zerikusia duten produktuen erregistro elektronikoek.

Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusiaren lurralde politikarako ministerioaren eta funtzio publikoaren ekimen-sorta bat jarri du abian aurrera egiten lagunduko diguten erregistro elektronikoak ezartzeko eremu guztietan eta administrazio-trukea sustatzea, idazpenak.

Hainbat modalitate daude ematen dituzten zerbitzuak:

Elementu Komunak

Ez diren osagai horizontalak dira izan daitezkeen hainbat aplikazio integratu eraikitzeko oinarriak, administrazio elektronikoaren zerbitzu bat edo

  • Erregistro-interkonexio Sistema (SIR). Elkarrekin lotzeko aukera ematen du erregistro bulego presentzialak eta elektronikoak eta trukatzeko oinarrituta. izan ere, erregistro-idazpenak NTI SICRES-3.0.

Cloud irtenbideak

Se trata de soluciones completas puestas a disposición de las Administraciones Públicas para dar respuesta a necesidades comunes usándolas desde un único punto que presta el servicio.

  • Erregistro Elektronikoa estatuko administrazio Orokorra Gainerako herri-administrazioetako erabilera eskaintzen ditu, gaikuntza dituzten eskabideak, idazkiak eta komunikazioak jasotzeko zuzendutako eta bere erakunde ez etortzearren, administrazio-prozedura hitzarmenean jada ageri diren erregistro elektronikoaren. Nahitaezkoa da du administrazio publiko guztiek haurrekin, zerbitzu, ondasun hori bertako baliabideen edo erregistro elektronikora Orokorra erabiliz.
  • OINARRIZKO GIZARTE ZERBITZUA – erregistro-bulegoa Birtuala . La Oficina de Registro Virtual (ORVE) es un servicio en la nube ofrecido a todas las oficinas de registro con las que exista convenio de colaboración firmado. Permite escanear la documentación que presenta el ciudadano en las oficinas de registro, aplicando la digitalización en los puestos de ventanilla con plena validez jurídica, y enviando electrónicamente dicha documentación al destino a través del Sistema de Interconexión de Registros (SIR).
  • GEYSERRAK . Irtenbide integrala erakunde publikoetarako, bai beren kudeaketa erregistro estaltzen duen erregistro-bulegoak unitateen tramitadoras hartzaileak. azken hori dokumentazioa berezitasun kudeaketa-tramitadoras bereizten GEYSERRAK erregistro-bulegoaren Birtuala EEBB, erregistro bulego kudeaketa mailan geratzen da. Aukera ematen du herritarrak aurkeztutako dokumentazioaren digitalizazioa bulegoetan eta erregistro formatu elektronikoan sarera konektatutako beste erakunde batzuekin plataforma moduan funtzionatzeko Prestatuta dago SIR. lainoan, zerbitzua emateko edozein erakunde publikok, eskatzen badute.

Herritarrentzako zerbitzu zuzenak

  • Erregistro Elektronikoa estatuko administrazio Orokorra (Ireki leiho berrian)  . Posibilita la presentación de solicitudes, escritos y comunicaciones dirigidas a la AGE y sus Organismos Públicos que no se ajusten a procedimientos administrativos ya contemplados en los registros electrónicos de las distintas Administraciones.

Zehaztapen teknikoak

  • SICRES araua 3.0 . Modelo de Datos para el intercambio de asientos entre Entidades Registrales.
  • Sicres-tester . Eskainitako zerbitzua ematen die herri administrazioei zehaztapenak betetzen direla 3.0 SICRES-makinan bertan probatzea.
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.