A Secretaría Xeral de Administración Dixital (ata decembro 2016 DTIC) impulsa e coordina o proceso de racionalización e transformación dixital da Administración Xeral do Estado e traballa co resto de Administracións Públicas para garantir a interoperabilidade e a eficacia e a eficiencia na prestación dos servizos aos cidadáns e empresas.
O Catálogo de Servizos de Administración Dixital da SGAD ten como obxecto difundir os servizos comúns, infraestruturas e outras solucións que se pon a disposición das Administracións Públicas para contribuír a impulsar o desenvolvemento da Administración Dixital e mellorar os servizos que se ofrecen a cidadáns e a empresas, ou internamente aos empregados públicos.
Los servicios que se presentan en el catálogo están operativos y ampliando sus funcionalidades día a día. Muchos de ellos se han puesto en marcha con la colaboración de diferentes departamentos ministeriales o de otras Administraciones Públicas.
Os servizos agrúpanse en diferentes categorías en función do ámbito funcional ou das súas características de provisión. Estas categorías son:
- Impulso da Administración Dixital e de Servizos aos Cidadáns.
- Xestión interna.
- Infraestruturas.
- Regulación, guías e informes relevantes.
1 Comentarios
null 23/05/2018 ás 13:14
Olapara cando unha actualización?Bótanse de menos servizos como FIRe ou Autofirma.GraciasSaludos