Dokumentu elektronikoak kudeatzeko Politika definitzen duen orientazioak edo erakunde baten jarraibideak ditu sortzeko eta kudeatzeko benetako agiriak, fidagarriak eta dauden denbora arabera, eginkizunak eta jarduerak ez dituzte onartu da. Politika goi-mailakoa, eta ardurak banatzen koordinazioari dagokionez, aplikazioa ikuskatzea eta kudeatzea, programaren bidez dokumentuak de su ciclo de vida ".
La
Arau Tekniko interoperabilitate-dokumentu elektronikoak kudeatzeko Politika
, tiene por objeto establecer las directrices para la definición de políticas de gestión de documentos electrónicos.
La
Araua aplikatzeko gida teknikoa dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika
sirve como herramienta de apoyo para la aplicación e implementación de lo dispuesto en la NTI; su contenido incluye tanto citas explícitas al texto de la NTI como explicaciones y contenidos complementarios a aquélla.
Ereduak dokumentu elektronikoak kudeatzeko Politika
- Du
Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika-eredu
tiene como objetivo servir como referencia genérica para la elaboración de una Política de Gestión de documentos electrónicos conforme al Esquema Nacional de Interoperabilidad, siguiendo lo dispuesto en la Norma Técnica de Interoperabilidad y en su correspondiente Guía de Aplicación.
- Du
A Eredua dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika toki erakundeentzat
(PGD-eL) es el resultado del trabajo desarrollado por las organizaciones valencianas del Colegio de Secretarios, Interventores y Tesoreros de la Administración Local (COSITAL), Asociación de técnicos de Informática de la Administración Local (ATIAL) y grupo de archiveros y técnicos especializados en gestión documental.
- Du
B Eredua dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika toki erakundeentzat
(PGD-eL) elaborado por el Subgrupo de trabajo de Política de Gestión de Documentos Electrónicos Tipo para Entidades Locales, creado en el Grupo de trabajo de Documento, Expediente y Archivo Electrónico, de la Comisión Sectorial de Administración Electrónica.
A eta B bi eredu horiek dituzten dokumentu-kudeaketako politika eredu orientatzaileak, tokiko sailkapen-koadroa dokumentu-segidak duten Indize funtzionala eta dokumentu elektronikoak kudeatzea, udalen esparruan elkarreragingarritasun eskema nazionala, (ENI). toki-erakundeei, batez ere, jarraian, Interesatzen txiki eta zailtasun gehien dituzten politika egiteko dokumentu elektronikoen kudeaketa.
Hona hemen adibide batzuk duten dokumentu elektronikoak kudeatzeko politikak prestatu eta argitaratu dira, zenbait arlotatik egiten dituzte administrazio publikoek.