accesskey _ mod _ content

Beste argitalpen batzuk

Argitalpenen aukeraketa, beste batzuekin elkarlanean ministerio garrantzi berezia dute administrazio elektronikoan.

Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika (PGD-e) MINHAC.

Política de gestión de documentos electrónicos (PGD-e) del Ministerio de Hacienda 3ª ed. (2020)

ekainaren 2020 01

. Ekainaren 1 PDF 67 orrialde © Ogasun ministerioa. Idazkaritza Nagusi Teknikoa Informazio, dokumentazio eta argitalpenen Zuzendariordetza nagusia. Argitalpen-zentroa Aoiz: 185-20-055-4 Ekonomia Gaietarako Idazkaritza nagusia eta Transformazio digitalari buruz. © Ministerioaren Administrazio Digitalaren 094-20-076-X Aoiz:

Deskargatu esteka (PDF-4,56 MB) (Ireki leiho berrian)

Deskargatu esteka (EPUB- 268 KB) (Ireki leiho berrian)

  • OHARRA : esta Política de gestión de documentos electrónicos es de aplicación en el Ministerio de Hacienda y en sus entidades públicas que así lo decidan. Su aplicación en el Ministerio de Política Territorial y Función Pública y en el Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital, que han participado en los trabajos de elaboración, deberá ser aprobada por dichos departamentos. Dado su carácter global, también puede ser válida y de aplicación en las entidades y organismos del sector público que así lo consideren.

  • Agiri bat ere badago AURKIBIDEA de la Política de gestión de documentos electrónicos  (1 PDF de 8 páginas) NIPO (MINHAC): 185-20-057-5 y NIPO (MAETD): 094-20-078-0. Este documento compendia todos los documentos asociados a esta Política de gestión de documentos electrónicos (PGD-e), incluyendo el documento principal PGD-e ,descrito arriba, y relaciona enlaces a doce Anexos de la PGD-e y a once Guías de aplicación. Además, enlace a las Ponencias del año 2014.

  • Eranskinak: 1.- PGD-e Dokumentuak kudeatzeko programak. 2.- dauden ondare-balioa Duten datu-baseak. 3.--Politika ministerioak ministerioko erregistroak. 4.- sarrera-Egitura (SIP) artxibo elektronikoan. 5.- dokumentu-Serieen errepertorioa alta emanda SIA. 6.- Funtzioen koadroa/Kontserbatzeko egutegia Sailkapen-koadroa. 7.- funtzionala. 8.- metadatuen Aplikazioaren profila. 9.- segurtasun-Politika-dokumentu Ministerio.10.- Dokumentu-serieen zerrenda esenciales.11.- identifikatzeko eta serieak baloratzea documentales.12.- Sinadura elektronikoa Formularioak.

  • Guías de aplicación (2020): 1.- Guía de aplicación de implantación de la Política de gestión de documentos electrónicos. 2.- Guía de aplicación de captura y registro. 3.- Guía de aplicación de clasificación. 4.- Guía de aplicación de descripción. 5.- Guía de aplicación de acceso a la información. 6.- Guía de aplicación de calificación. 7.- Guía de aplicación de conservación. 8.- Guía de aplicación de transferencia. 9.- Guía de aplicación de eliminación. 10.- Guía de aplicación de tramitadores y gestores documentales. 11.- Guía de aplicación de digitalización de documentos.    

  • Elkarreragingarritasuna
  • Administrazioen arteko lankidetza
  • Zerbitzu elektronikoak

Política de gestión de documentos electrónicos. 11 Guías de aplicación (2019)

01 abuztua 2019

Osagarri gisa Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika (PGD-e) ogasun eta herri administrazio ministerioaren (MINHAP) (2. arg., 2016) horiek argitaratzen dira 11 Aplikatzeko gidak. que se corresponden con los procesos de gestión documental definidos en el NTI de Política de gestión de documentos electrónicos.

Tendrán su ámbito de aplicación en los servicios centrales y periféricos del Ogasun ministerioa eta Lurralde politikarako ministerioa eta funtzio publikoaren . También serán de aplicación en las entidades u organismos dependientes o vinculados a estos ministerios

Se publican en agosto de 2019 y son una coedición del Ministerio de Hacienda y del Ministerio de Política Territorial y Función Pública.

  1. Aplikazio gida politika ezarri dokumentu elektronikoen kudeaketa (Deskargatu PDF-652 KB) (Ireki leiho berrian) (Deskargatu ePUB-238 KB) (Ireki leiho berrian)

  2. Atzipen-aplikazio eta erregistro-gida   (Deskargatu PDF-676 KB) (Ireki leiho berrian)   (Deskargatu ePUB-1,29 MB) (Ireki leiho berrian)

  3. Aplikazio gida Sailkapena (Deskargatu PDF-558 KB) (Ireki leiho berrian)   (Deskargatu ePUB-531 KB) (Ireki leiho berrian)

  4. Aplikazio gida Deskribapena (Deskargatu PDF-823 KB) (Ireki leiho berrian) (Deskargatu ePUB-1,10 MB) (Ireki leiho berrian)

  5. Aplikazio gida honetako informazioa eskuratzea (Deskargatu PDF-1,53 MB) (Ireki leiho berrian) (Deskargatu ePUB-1,62 MB) (Ireki leiho berrian)

  6. Aplikazio gida Kalifikazioa (Deskargatu PDF-612 KB) (Ireki leiho berrian) (Deskargatu ePUB-542 KB) (Ireki leiho berrian)

  7. Kontserbazio-aplikatzeko gida (Deskargatu PDF-717 KB) (Ireki leiho berrian) ( Deskargatu ePUB-241 KB) (Ireki leiho berrian)

  8. Transferentzia-aplikatzeko gida (Deskargatu PDF-592 KB) (Ireki leiho berrian) (Deskargatu ePUB-842 KB) (Ireki leiho berrian)

  9. Aplikazio gida Ezabatzea (Deskargatu PDF-1,63 MB) (Ireki leiho berrian) (Deskargatu ePUB-2,32 MB) (Ireki leiho berrian)

  10. Aplikazio gida eta izapidetzaileak Kudeatzaile Dokumentalak (Deskargatu PDF-602 KB) (Ireki leiho berrian)   (Deskargatu ePUB-280 KB) (Ireki leiho berrian)

  11. Digitalizazio-aplikatzeko gida   (Deskargatu PDF-798 KB) (Ireki leiho berrian) (Deskargatu ePUB-1,16 MB) (Ireki leiho berrian)

  • Elkarreragingarritasuna
  • Zerbitzu elektronikoak
  • Administrazioen arteko lankidetza

Política de gestión de documentos electrónicos (PGD-e) del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas (2ª ed.) (2016)

maiatzak 1, 2016

Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas (MINHAP). 2ª edición electrónica. [mayo] de 2016. 1 fichero PDF de 320 páginas.
Equipo responsable de la elaboración del documento: Grupo de Apoyo de Normativa y Tecnología (Grupo de Trabajo para la Coordinación de Archivos) Coordinador: Gerardo Bustos Pretel. [colabora la Dirección de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones DTIC]
© Argitaratzailea: Ogasun-ministerioa eta administrazio Públicas.secretaría Tekniko nagusia. Informazio, dokumentazio eta argitalpenen Zuzendariordetza nagusia. Argitalpen-zentroa.
630-16-299-1 AOIZ:

  • OHARRA: La Política de gestión de documentos del MINHAP fue galardonada con el premio al mejor proyecto archivístico en el VII Congreso de Archivos de Castilla y León (25-27 de mayo de 2016)

  • Edizio 2. dagokionez 1. ed:

  • ANEXO 11. Estructuras de información para el almacenamiento  de metadatos complementarios y estructuras de información para el ingreso en el archivo electrónico
  • 12. Eranskina. berme teknikoak Tratamendua dagokionez espedienteak eta dokumentu elektronikoen sinadura elektronikoa bere behin betiko artxibatutako eta pre-ingreso

orria deskargatu Informazio gehiago: Artxibo elektronikoa

  • Zerbitzu elektronikoak
  • Elkarreragingarritasuna
  • Administrazioen arteko lankidetza

Txostenak: dokumentu elektronikoak kudeatzeko Politika (2014)

01 abuztua 2014

Política de gestión de documentos electrónicos MINHAP: Ponencias complementarias al documento. Equipo responsable de la elaboración del documento: Grupo de Apoyo de Normativa y Tecnología (Grupo de Trabajo para la Coordinación de Archivos). Coordinador: Gerardo Bustos Pretel.
© Argitaratzailea: Ogasun eta herri administrazio ministerioa
Idazkaritza tekniko nagusia. Informazio, dokumentazio eta argitalpenen Zuzendariordetza nagusia. Argitalpen-zentroa, argitaratu zen, 2014ko abuztuaren 1 192) .- [pdf Aoiz: 630-14-160-X p.

ÍNDICE:

  • Aurkezpena. Erabilgarritasuna zerikusia duten txostenak expediente-e/Gerardo Pretel Aukera Bikaina Bostoneko Bustoak Miresteko! Bestalde
  • 1. Hitzaldia zehazteko metadatuen Eskema Instituzionalari Buruzkoa/Andoni Pérez eslogan-sáenz de Viguera
  • Txostena 2. Planteamendua sinadura elektronikoa dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika MINHAP del Carmen Untxia Fernández Tapias Sancho eta Álvaro/
  • Txostena 3. Tratamendu orokor erregistroa. Buruzko dokumentua izapide gisa eta kudeatzeko/Luis Romera Iruela erregistro prozedura gisa eta Rosa Martín Rey
  • 4. Txosten Bat egitea Da dokumentazio-Serieen errepertorioa sailak/Luis Romera Iruela eta Rosa Martín Rey.
  • Txostena 5. agiriak gordetzeko Estrategia biltegian-egutegiaren arabera kontserbazioa/Alejandro Millaruelo Gómez
  • Ponencia 6. Tratamiento y gestión del correo electrónico como documento electrónico / Álvaro Reig González y Alejandro Millaruelo Gómez
  • Ponencia 7. Proceso de transferencia de documentos electrónicos / Cristina Martínez Merencio
  • Ponencia 8. Destrucción o eliminación segura de documentación electrónica y soportes informáticos / Alejandro Millaruelo Gómez y Andoni Pérez de Lema Sáenz de Viguera
  • Balorazio ponentzia 9. José Luis García Martínez dokumentatzen/
  • Elkarreragingarritasuna
  • Zerbitzu elektronikoak

Política de gestión de documentos electrónicos (PGD-e) del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas (1ª ed.) (2014)

2014ko ekaineko 01

La dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika, ogasun eta herri administrazio ministerioaren (MINHAP) ha sido preparada por el Grupo de Apoyo de Tecnología y Normativa (GATN), creado en el seno del Grupo de Trabajo para la Coordinación de Archivos (GTCA). El borrador elaborado se presentó en junio de 2014 al GTCA y a la Comisión Permanente de Administración Electrónica (CPAE). edita, Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas. S.G.T. Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones. Centro de Publicaciones, 2014. 1 PDF de 258 p. impresas. NIPO: 630-14-160-X.

  • Elkarreragingarritasuna
  • Zerbitzu elektronikoak

Ekintza-plana, MINHAFP eraldaketa digitala

Plan de acción de transformación digital del Ministerio de Hacienda y Función Pública (2017)

01 ekaina 2017

Edita: Ministerio de Hacienda y Función Pública. Secretaría General Técnica. Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones. Centro de Publicaciones. 1 de junio de 2017.  NIPO: 169-17-099-6

  • Zerbitzu elektronikoak

Sektore publikoaren informazioa berrerabiltzeari buruzko (RISP MINHAP Plana)

Plan sustatzeko neurriei buruzko informazioa berrerabiltzeari ogasun eta herri administrazio ministerioa 2012 - 2014 (RISP Plana) (2012)

01 abendua 2012

Elaboración y coordinación de contenidos: Grupo de Trabajo de Coordinación Editorial de los Entornos Web (GTCEW). Unidad de Gestión de Contenidos en la Red .- edita, MINHAP, Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones.- 1 pdf de 67 p. NIPO: 630-12-201-3

  • OHARRA : aplicable a todas las unidades del Departamento. Por su parte los organismos públicos dependientes del Ministerio están facultados para desarrollar sus propios planes de reutilización, así como para generar y explotar sus respectivos espacios web.

  • Ministerioaren web orri honetan duzu: Gobernu Área abierto-Datos irekiak (Ireki leiho berrian)

  • Ikus baita ere: Datos.gob.es ataria (Ireki leiho berrian)

  • Administrazioen arteko lankidetza
  • Gobernu irekia

Gobernantza publikoaren

Eskuz, administrazioa sinplifikatzeko eta karga-murrizketa estatuko administrazio orokorraren (2014)

01 iraila 2014

El presente Manual es resultado de una propuesta de la Subcomisión de Simplificación Administrativa de la Comisión interministerial para la Reforma de las Administraciones Públicas (CORA).

  • Gobernu irekia
  • Herritarrak
  • Herritarrak

Europako erregulazioa hobetzea: espainia (2011)

01 abendua 2011

zuzendaritza nagusia administrazio-antolamendua eta prozedurak; sustatzen argitaratu du: OCDE ingelesezko titulua: Better regulation in Europe: Spain 2010 (Ireki leiho berrian)  ; la calidad de la traducción española y su coherencia con el texto original es responsabilidad del Ministerio de Política Territorial y Administración Pública.- 1ª ed. - Edita: Ministerio de Política Territorial y Administración Pública, diciembre 2011. NIPO: 850-11-059-2

  • Gobernu irekia

Guía Metodológica para la elaboración de la Memoria del Análisis de Impacto Normativo (2010)

2010eko urriaren 19a.

publicado por el Ministerio de la Presidencia. Secretaría General Técnica. Centro de Publicaciones, 2010. NIPO: 000-10-019-2. Se realizó también como publicación impresa: Depósito legal : M-31358-2010. Imprenta Nacional del Boletín Oficial del Estado.

  • Gobernu irekia

Ereduaren nazioarteko eskuliburua, kostu estandarreko: gaztelaniara itzulitako International Standard Cost Model (2007)

01 2007ko apirila

Ebaluazioa. - 1 PDF 81 p saila AEVAL-Abril-2007. (ebaluazio-Paperak Paperak Serie-zk., 6. 6/2007) .- 331-07-018-6 Aoiz:

  • OHARRA: Eskuliburu honen itzulpena egin sailaren zuzendaritzapean AEVAL ebaluazioa, baimena nazioarteko sarea, kostu estandarreko metodologia. Jatorrizko argitaratua, 2004ko abuztuan, eskuliburu honen web orrian dago eta nazioarteko sarearen (www.administrataive-burdens.com)

  • Gobernu irekia

Metodologia neurtzeko egiten diren administrazio-kostuak: standard Cost Model (2006)

01 2006ko urtarrila.

Pablo González de Herrero Fernández ; Luis Castro Pérez; Marie Farmer. Dirección General de Inspección, Evaluación y Calidad de los Servicios, 2006 (Evaluación y calidad. Papeles de evaluación; 4).- Edita: Ministerio de Administraciones Públicas (MAP). 1 PDF de 51 p. NIPO: 326-06-058-1

  • Gobernu irekia

Legeria-bildumak

Código de administración electrónica (del BOE) –actualización periódica, con normas consolidadas-

11 otsaila 2015

Publikoa: estatuko aldizkari ofiziala (BOE). hautaketa eta antolamendua: Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia (SGAD)

  • Identitatea eta sinadura elektronikoa
  • 39. Eta 40. legeak
  • Elkarreragingarritasuna
  • Zerbitzu elektronikoak

Elkarreragingarritasun-kodea. Araudiak biltzea (2017)

01 azaroa 2017

1ª ed. [noviembre de 2017]. Soporte: papel (y también en libro electrónico) .-ISBN: 978-84-476-904-8.- NIPO: 169-17-122-3.

Gutun-azal honen araudi eguneratua, a argitalpen data:

  • Kapitulua 1: Arau orokorrak: 40/2015 legea, urriaren 1ekoa, Sektore publikoaren araubide juridikoarena (laburpena). 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Herri-administrazioen administrazio prozedura erkidearena (laburpena) errege-dekretua, azaroaren 6ko 1671/2009d, [...] 4/2010 errege dekretua, urtarrilaren 8koa, elkarreragingarritasun eskema nazionala arautzen duen administrazio elektronikoaren esparruan.
  • Capitulo 2: Guía de adecuación al Esquema Nacional de Interoperabilidad y Guía de auditoría de cumplimiento del Esquema Nacional de Interoperabilidad.
  • Kapitulua 3: Elkarreragingarritasuna eta agiri elektronikoa.
  • 4: Kapitulua Elkarreragingarritasuna eta datuak.
  • Kapitulua 5: Elkarreragingarritasuna eta estandarrak.
  • Kapitulua 6: Elkarreragingarritasuna eta sinadura elektronikoa.
  • Kapitulua 7: Elkarreragingarritasuna eta komunikazio sarea.
  • 8: Kapitulua Elkarreragingarritasuna eta berriz erabiltzeko.

deskargatu Informazio gehiago: Eap interoperabilitatea atala

  • Elkarreragingarritasuna
  • 39. Eta 40. legeak

Administrazio elektronikoa. Lege-testuak (2016)

2016ko urriak 01

(5. Edizioa: urria 2016) Testu legales. 2016/11 zk. aldizkari ofizialaren Separata ekonomia eta ogasun ministerioaren Argitalpen inprimatua ISBN: 978-84-476-0841-6.- Aoiz: 630-16-361-0. (liburu elektronikoa ere badago)

Gutun-azal honen administrazio elektronikoari buruzko araudia, eguneratua eta urria bitartean 2016:

  • 59/2003 Legea, abenduaren 19koa, sinadura elektronikoari buruzkoa.

  • Real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, del Ministerio de la Presidencia, por el que se desarrolla parcialmente la Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos

  • Real Decreto 3/2010, de 8 de enero, por el que se regula el Esquema Nacional de Seguridad en el ámbito de la Administración Electrónica.

  • Real Decreto 4/2010, de 8 de enero, por el que se regula el Esquema Nacional de Interoperabilidad en el ámbito de la Administración Electrónica.

  • Real Decreto 1495/2011, de 24 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2007, de 16 de noviembre, sobre reutilización de la información del sector público, para el ámbito del sector público estatal.

  • Orden HAP/566/2013, de 8 de abril, por la que se regula el Registro Electrónico Común.

  • Real Decreto 806/2014, de 19 de septiembre, sobre organización e instrumentos operativos de las tecnologías de la información y las comunicaciones en la Administración General del Estado y sus Organismos Públicos.

  • Gaiarekin zerikusia duten artikuluak administrazio elektronikoa Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas eta 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, sektore publikoaren Araubide Juridikoa .

  • Se complementa con notas a pie de página así como índices sistemático y  analítico por materias para facilitar su consulta.

  • 39. Eta 40. legeak
  • Zerbitzu elektronikoak

Administrazio elektronikoa eta herritarrentzako zerbitzua (2009)

01 otsaila 2009

La administración electrónica y el servicio a los ciudadanos: el Ministerio de Economía y Hacienda ante los retos de la ley 11/2007, de Acceso Electrónico de los Ciudadanos a los Servicios Públicos.- 1ª ed . - edición en internet.- Ministerio de Economía y Hacienda ; Real Casa de la Moneda , febrero de 2009 . - 1 fichero pdf ; 310 p.- (e-publicaciones ). - ISBN 978-84-9720-154-4

  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak
  • Elkarreragingarritasuna
  • Segurtasuna
  • Zerbitzu elektronikoak

Aurkeztutako faktura elektronikoak helaraztea [linean], aldizkako argitalpen bidez FACe

Buruzko hileroko txostena: aurkeztutako Faktura elektronikoak helaraztea bidez FACe (2015-

2015ko urriak 01

Esta publicación electrónica de periodicidad mensual y se realiza desde octubre de 2015. Se ofrece cada mes una publicación en PDF del informe. Los datos de este informe recogen información agregada de todas las facturas recibidas en FACe y dirigidas a todas las Administraciones Públicas adheridas al sistema.

  • Administrazioen arteko lankidetza
  • Enpresa
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak

Administrazio publikoen zerbitzuko langileen buletin estatistikoa: BEPSAP [linean], aldizkako argitalpen

Administrazio publikoen zerbitzuko langileen buletin estatistikoa. Langileriaren erregistro nagusiaren. BEPSAP (uztaila-2020)

22 abendua 2020

Elaboración y coordinación de contenidos: Subdirección General del Registro Central de Personal del Ministerio de Política Territorial y Función Pública y Secretaría General de Administración Digital (SGAD) del Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital. Edita: © Ministerio de Política Territorial y Función Pública, [Publicado en diciembre de 2020]. 1 PDF de 66 pág. NIPO: 277-19-051-3

  • OHARRA : Aldizkari hau (BEPSAP) aurkeztu helburua emandako informazio kidegoko langileen ezagutza zerbitzua ematen dioten administrazio publikoetan. behin egiten Da sei hilean behin 1751. Urtean ekin zioten. 1990 bidez Langileriaren erregistro nagusiaren (BBB) Aurrera. 2009 Argitaratzen da bakarrik.

  • OHARRA : Langileriaren erregistro nagusiaren (Ireki leiho berrian) Funtzio Publikoaren eskura Área lurralde politikarako ministerioaren eta funtzio publikoaren zuzendari nagusiak.

  • Helburu duten interesdunei informazioa zuzenean ustiatzeko moduan interesgarriagoa izango zaizulakoan, adierazten da datu guztietara sartzeko prestatzen dituzten Aldizkari esteka honetan:
    https :// www.mptfp.gob.es/ataria/funcionpublica/funcion-publica/bbb/boletin.html (Ireki leiho berrian)

  • Administrazioen arteko lankidetza
  • Zerbitzu elektronikoak

Administrazio publikoen zerbitzuko langileen buletin estatistikoa. Langileriaren erregistro nagusiaren. BEPSAP (2020ko urtarrilaren)

ekainak 16-2020

Prestatzea eta edukien koordinatzailea: Langileriaren erregistro nagusiaren Zuzendariordetza nagusia lurralde politikarako ministerioaren administrazio digitalaren eta idazkaritza nagusia eta funtzio publikoaren (SGAD) gaietarako ministerioak Ekonomiko eta Transformazio digitalari buruz. Argitaratzailea: © Lurralde politikarako ministerioa eta funtzio publikoaren zuzendari nagusiak. [Ekainean argitaratutako 2020]. 1, 63 orrialde inprimatu bidezkoa. Aoiz: 277-19-051-3 PDF fitxategia

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas. Registro Central de Personal. BEPSAP (julio 2019)

13 otsaila 2020

Prestatzea eta koordinatzea edukiak: Langileriaren erregistro nagusiaren zuzendariordetza nagusia lurralde politikarako ministerioaren eta funtzio publikoaren eta Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia ekonomia gaietarako ministerioaren eta Transformazio digitalari buruz.
Argitaratzailea: © Lurralde politikarako ministerioa eta funtzio publikoaren zuzendari nagusiak. [Otsailean argitara 2020]. 1 PDF fitxategia (2,89 MB), inprimatutako orrialdeak 277-19-051-3 Aoiz: 62.

  • OHARRA: Edizio honetan, transformazio bikoitza: alde batetik, haren hasi da datu-egitura egokitu egiten da, 40/2015 legea, urriaren 1ekoa, Sektore publikoaren araubide juridikoarena; horrek esan nahi du, hainbat nobedade izango eraskabeketak azalpenerako bereiziz informazioa ministerio-sailek beraien organismo autonomoen diren unibertsitate publikoak, autonomia erkidegoen administrazioaren edo erakunde berriak sartzea sektorean. Bestalde, murriztu egiten da estatuaren erakunde emandako informazioa dokumentu hau, eta, orobat, lehen aldiz sartzeko aukera ematen dituen datuak aldizkari honetan, helburu duen egiten da interesdunei informazioa zuzenean ustiatzeko moduan izango zaizulakoan. Beraz, buletin honen informazio interesgarriena handitu daiteke esteka honetan: https :// www.mptfp.gob.es/ataria/funcionpublica/funcion-publica/bbb/boletin.html (Ireki leiho berrian)

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas. Registro Central de Personal. BEPSAP (enero 2019)

ekainak 20 2019

Prestatzea eta koordinatzea edukiak: Langileriaren erregistro nagusiaren zuzendariordetza nagusia eta idazkaritza nagusia administrazio digitalaren (SGAD) lurralde politikarako ministerioaren, eta funtzio publikoaren zuzendari nagusiak.
Edita: © Ministerio de Política Territorial y Función Pública. Subdirección General de Recursos, Publicaciones y  Documentación. [Publicado en junio de 2019]. 1 fichero PDF (4,77 MB), de 110 páginas impresas. NIPO: 277-19-051-3

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas. Registro Central de Personal. BEPSAP (julio 2018)

abenduaren 14a 2018

Prestatzea eta koordinatzea edukiak: Subdirección General del Registro Central de Personal y Secretaría General de Administración Digital (SGAD) . Argitaratzailea: © Ogasun ministerioa. S.G.T. Informazio, dokumentazio eta argitalpenen Zuzendariordetza nagusia. Argitalpen-zentroa. [1]. 2018ko abenduaren argitaratu zen, PDF fitxategi (3,96 MB), inprimatutako orrialdeak. Aoiz: 169-18-071-3 110

Administrazio publikoen zerbitzuko langileen buletin estatistikoa. Langileriaren erregistro nagusiaren. BEPSAP (urtarrila 2018)

uztailak 26 2018

Prestatzea eta koordinatzea edukiak: Langileriaren erregistro nagusiaren zuzendariordetza nagusia eta idazkaritza nagusia administrazio digitalaren (SGAD) . Edita: © Ministerio de Hacienda. S.G.T. Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones. Centro de Publicaciones. [publicado en julio de 2018]. 1 fichero PDF (4,43 MB), de 110 páginas impresas. NIPO: 169-17-135-1

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas. Registro Central de Personal. BEPSAP (julio 2017)

abenduaren 29ko 2017

Elaboración y coordinación de contenidos: Dirección General de la Función Pública y Secretaría General de Administración Digital (SGAD). Edita: © Ministerio de Hacienda y Función Pública. S.G.T. Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones. Centro de Publicaciones. [publicado en diciembre de 2017]. 1 fichero PDF (4,25 MB), de 110 páginas impresas. NIPO: 169-17-135-1

Administrazio publikoen zerbitzuko langileen buletin estatistikoa. Langileriaren erregistro nagusiaren. BEPSAP (urtarrila 2017)

01 uztaila 2017

Prestatzea eta koordinatzea edukiak: Mailako langileriaren erregistro eta idazkaritza nagusia administrazio digitalaren (SGAD). Argitaratzailea: © Ogasun ministerioa eta funtzio publikoaren Zuzendariordetza Nagusia. S.G.T. informazio, dokumentazio eta argitalpenen argitaratu zen. Argitalpen-zentroa. [1], PDF fitxategi 2017ko uztailaren. 110 inprimatutako orrialdeak Aoiz: 169-17-135-1.

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas. Registro Central de Personal. BEPSAP (julio 2016)

01 abendua 2016

Elaboración y coordinación de contenidos: Dirección General de Gobernanza Pública y Secretaría General de Administración Digital (SGAD). Edita: Ministerio de Hacienda y Función Pública. S.G.T. Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones, [publicado en diciembre de 2016].- 1 fichero PDF de 110 p. impresas.- NIPO: 630-15-159-1

  • OHARRA consolido zuzenketa eta hutsen zerrenda honetan: PDF (2017ko martxoaren) etendura taulak (eta lotutako koadroak) 1.1, 1.5, 1.5.1, 1.6.1, 1.7, 1.7.1 eta 1.7.2 eta 2 epigrafea, aurtengo edizioan "" alderdi garrantzitsuak.

Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.