"/>

Eap - zaragozako udala bere zerbitzuak eskura jartzen kontratazio publikorako proiektuaren esparruan garatutako “ They Buy For You ”
accesskey _ mod _ content

El Ayuntamiento de Zaragoza pone a disposición sus servicios de contratación pública desarrollados en el marco del proyecto “They Buy For You”

2021 otsailaren 16a

Zaragoza They buy for you logoa

Zerbitzu horiek ezagutu eta ulertzea; horien bidez, datuak, eta gardentasuna hobetzen dute kontratazio-prozesuak.

Hiru modalitate daude:

1. Herritarrei zuzendutako zerbitzuak
  2. Reutilizadores zuzendutako zerbitzuak
  3. Erakundearen beraren zerbitzuak

Herritarrei zerbitzuak

Bistaratze-zerbitzua garatu du informazioliburuxkarekin dadin laguntzeko. askoz zehatzago aztertzen eta ulertzen laguntzea kontratazio-prozesuak.

Zerbitzu honek aukera ematen dio herritarren arazoei buruzko informazioa eskuratu ahal izateko, hala nola parte hartu duen kontratuak enpresa bat irabazi duen - eta eman zaien presentado- edo enpresa baino gehiago dira eskainitako zenbatekoa edo zer kontraturik gehienak eskainitako ere kontratazio-ekosistema azken 5 urtetik behin, zaragozako udala eta horien mendeko erakundeek sortu dituzten kontratuak zenbatekoa: lortzen dira. oro har, udalarentzako kostua:, sarrerak sortzen dituzten, etab.

Gainera, deskargatzeko aukera ematen du informazioa, herritarrek aukera harekin lan egin beharrik gabe eduki beharreko ezagutza tekniko handia.

Reutilizadores zerbitzuak

Udalak bi apis bat ere sortu ditu: zerbitzuarekin lotutako beste jarraitzen duen estandarra, eta bistaratze-helburua eta OCDS ematea reutilizadores esperientzia honen erabileran estandarrak. Azken Honen bidez informazioa eskura daiteke, baldin eta kontratazio-prozesuak eta prozesu horren bidez, urte jakin bateko lotutako informazio guztia: zerbitzuari buruzko informazioa kudeatzailea eta berari buruz, adibidez, izena, lizitazio zenbatekoa edo CPV.

Erakundearen beraren zerbitzuak

Desde el consistorio también se han desarrollado una serie de herramientas dirigidas a la propia institución. Estas herramientas permiten controlar la información del servicio de visualización de contratos, así como mejorar la eficiencia y agilidad, brindar el servicio con una mayor calidad y facilitar el trabajo de los servicios municipales.

Hainbat oinarritutako tresnak dira, proiektuaren azpiegitura teknologikoa bilatzea ahalbidetzen duten ezagutza-grafoa kontratazio-prozesuak, europako batasuneko. Horrela, zerbitzu kudeatzaileak errazago garatzeko garatu behar diren agiriak.

Kode irekiko

Todo el código generado para los servicios relacionados con los procesos de contratación ha sido compartido como código abierto en el repositorio del Centro de Transferencia de Tecnología de Administración Electrónica del Gobierno de España. El Ayuntamiento apuesta por una política de facilitar la reutilización no solo de los datos, también de la tecnología.

• Teknologia transferentziarako zentroa
  • Administrazioen arteko lankidetza
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.