Superados os 10.800.000 intercambios rexistrais a través do Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR) no ano 2020

• Escoitar
  • Copiar

01 febreiro 2021

Finalizado o ano 2020, o Sistema de Interconexión de Rexistros superou nun só ano os 10.800.000 intercambios rexistrais e conta cun 92% dos municipios españois integrados, o que se traduce en que presta servizo xa a máis do 96% da cidadanía.

Unha vez terminado o ano 2020, SIR superou os 10.800.000 intercambios rexistrais a través da plataforma SIR, o que supón unha media de máis de 900.000 intercambios mensuais ao longo do ano 2020.
Desde a posta en marcha da plataforma SIR , no ano 2012, realizáronse máis de 26.900.000 intercambios rexistrais a través de . SIR Vendo estas cifras, o incremento experimentado ao longo deste último ano é sumamente notable, xa que supón un 40% do número total de intercambios desde o seu arranque.

Atópanse integradas en toda SIR a Administración Xeral do Estado, todas as Comunidades e Cidades Autónomas, así como o 92% dos concellos.

Máis do 96% da poboación española ten, polo menos, unha oficina de rexistro na súa cidade ou municipio integrada en . SIR Por tanto, tanto os seus cidadáns como os seus órganos administrativos poidan presentar calquera solicitude, escrito ou comunicación con destino a outro órgano, organismo público ou administración pública, a través da súa Oficina de Asistencia en Materia de Rexistro ( OAMR ), enviándose dita documentación en formato electrónico a calquera outra OAMR que tamén estea integrada en , SIR independentemente da súa localización xeográfica. Isto tradúcese nun importante aforro para a Administración, tanto en tempo como en custos, mellorando así a rapidez e a eficacia da súa xestión.

Máis información na Solución SIR do CTT

• Infraestruturas e servizos comúns