"/>

Eap - unibertsitate publikoen% 50 baino gehiago integratzen dira, eta Idatzi BBB
accesskey _ mod _ content

Más del 50% de las universidades públicas se integran en Anota RCP

urriak 05 2020

Anota RCP permite el envío electrónico al Registro Central de Personal de documentos asociados a actos administrativos de gestión de RRHH.

Idatzi BBB hace posible la sustitución del envío de documentos en soporte papel al Registro Central de Personal (RCP) por el envío electrónico vía servicios web, permitiendo así cumplir el artículo 26 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (Ireki leiho berrian) .

Argitaratzailea: BBB permite la generación de documentos registrales en formato PDF. Es de uso opcional pero recomendable, ya que permite aislarse de los cambios futuros en el formato de dichos documentos.

Giza baliabideen kudeaketa-unitateak dira, aplikazioen bidez daitezke giza baliabideei integratzen dira Idatzi BBB BBB erregistroko agiriak elektronikoki sinatu, bidali, eskumena duen agintaritzari. Jaso ondoren, dokumentu horiek tramitatzen bide elektronikoz saileko bulegoan ere, idatzi, sinadura eta biltegiratzen da, BBB kudeatzeko sistema RCPDOC erregistroko agiriak.

Prácticamente todos los ministerios ya envían documentos electrónicos desde sus sistemas de información de RRHH al Registro Central de Personal vía Idatzi BBB .

Bestalde unibertsitate publikoak, 26 de un total de 50 que hay en España también están integradas con Idatzi BBB :

• Alcala de henaresko unibertsitatea.
  • Universidad de Alicante.
  • Bartzelonako unibertsitate autonomoa.
  • Madrilgo unibertsitate autonomoa.
  • Balear uharteetako unibertsitatea.
  • Universidad de Burgos.
  • Kantabriako unibertsitatea.
  • Madrilgo Carlos iii.a unibertsitatean.
  • Madrilgo Complutense unibertsitatea
  • Extremadurako unibertsitatea.
  • Jaume I unibertsitatea.
  • Huelvako unibertsitatea.
  • Coruñako unibertsitateko.
  • Errioxako unibertsitatea.
  • Leongo unibertsitatea.
  • Kanaria handiko Las palmaseko unibertsitatea.
  • Elxeko Miguel Hernández Unibertsitatea.
  • Urrutiko hezkuntzarako unibertsitate nazionala.
  • Universidad de Murcia.
  • Oviedoko unibertsitatean.
  • Madrilgo unibertsitate politeknikoa.
  • Universidad Rey Juan Carlos de Madril.
  • Santiago de compostelako unibertsitatea.
  • Universidad de Sevilla.
  • Valentziako unibertsitatea).
  • Valladolideko unibertsitatea.

El resto de universidades están en fase de implantación. Se espera que a finales de 2020 todas las universidades y ministerios estén integrados.

Informazio gehiago irtenbidea Idatzi BBB del CTT.

• Azpiegitura eta zerbitzu komunak
  • Teknologia transferentziarako zentroa
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.