"/>

Eap - API SITNA, nafarroako gobernuaren eskaintza software libreko teknologia
accesskey _ mod _ content

API SITNA, del Gobierno de Navarra, en la oferta de soluciones de software libre del Centro de Transferencia de Tecnología

maiatzaren 22an 2020

Esta API JavaScript, desarrollada dentro del SISTEMA DE INFORMACIÓN TERRITORIAL DE NAVARRA. permite incluir en páginas y aplicaciones web un visor de mapas interactivo y así representar información georreferenciada.

La API SITNA es una API JavaScript que permite incluir en páginas y aplicaciones web un visor de mapas interactivo y así representar información georreferenciada.

Produktu bat da, NAFARROAKO LURRALDE INFORMACIÓN SISTEMA (SITNA) web-aplikazioak garatu, erabiltzeko, baina edozein erabiltzailek erabil daiteke eta antolaketa bere web orri moduan, ha hecho el Consell uharteko Menorca, IDE menorca. SITNA sortuz eta era aktiboan hartzen du administrazioen arteko garapenerako dakarren egin zen moduan garatzaileen munduarekin, oro har, biltegiaren bidez GitHub (Ireki leiho berrian) .

Exekuzio Automatikoko Apia hainbat liburutegi JavaScript, baina erabat dago oinarrituta dago hirugarrenen autocontenida eta, besterik gabe, orrian kargatzen script-ak exekuzio automatikoko apia dinamikoki kargatzen dira, behar dituen baliabideak erabili izan da. Helburua garatzaileentzat eta programatzaileentzat ezagutza handirik gabe informazio-sistemen arloan Geografikoa.

Jendearen eskueran dago bai ibilbide-orri bat bilakaera teknologikoa (Ireki leiho berrian) , con una firme apuesta del Gobierno de Navarra en dotarla de nuevas funcionalidades, como numerosos ejemplos de aplicación práctica en nuestros gaikako geoportales (Ireki leiho berrian) eta IDENA (Ireki leiho berrian) .

Informazio geografikoko Zentro Nazionalarekin mendeko Espainiako Institutu Geografiko Nazionala, konpromisoa ere jaso da, API SITNA laguntzeko osagai baliotsu gisa, beste erakunde batzuei zure arakatzaileak geografiko, kostu gutxiago eragitekoa, atari berriaren barruan tresnak IDEE (Ireki leiho berrian) , hurrengo argitalpena.

Informazio gehiago irtenbidea Sitna Api CTT.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Teknologia transferentziarako zentroa
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.