accesskey_mod_content

3,6 millóns de trámites telemáticos no rexistro da Xunta de Andalucía en 2018

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

24 setembro 2018

A administración electrónica incrementa un 30% a súa actividade con máis xestións a través de internet

O número de presentacións telemáticas rexistradas ante a Xunta de Andalucía este ano supera os 3,6 millóns, o que supón un incremento do 30% respecto ao mesmo período de 2017, un dato que crece cada ano co aumento progresivo de procedementos e trámites que a administración autonómica pon a disposición da cidadanía a través de Internet. Durante 2017, realizáronse máis de 4,5 millóns de presentacións telemáticas, un 15% máis que o ano anterior.

Andalucía foi pioneira en materia de administración electrónica desde a creación do rexistro telemático único no ano 2003 nunha aposta pola modernización, a simplificación e a transparencia, achegando o servizo público á cidadanía. Na actualidade, os andaluces teñen a posibilidade de comezar telematicamente a práctica totalidade dos procedementos e servizos da Xunta, o que evita desprazamentos aos rexistros das dependencias administrativas e permite aforros nos tempos tramitación.

Concretamente, máis de 1.500 procedementos e servizos pódense iniciar en liña a través do rexistro único. Así mesmo, comezou a substitución de certificados en papel a través dunha plataforma tecnolóxica que ofrece ata 21 servizos de consulta de datos como o DNI, certificados de empadroamentos ou de familia numerosa. En 2017, o número de pedimentos de datos creceu un 26,3% respecto de 2016 alcanzando o máximo valor desde a súa posta en marcha en 2008. O aforro que supón para a cidadanía este servizo estimouse en 13 millóns de euros en 2017.

En el ámbito de la contratación pública, el pasado mes de marzo se puso en marcha un sistema informático para la planificación y gestión de la tramitación electrónica de los expedientes que ya está operativo en 10 consejerías, con más de 14.000 expedientes electrónicos gestionados. Del mismo modo, se ha incrementado la facturación electrónica con más de 15.000 proveedores de la administración autonómica incorporados al sistema.

El Gobierno andaluz mantiene su compromiso con la modernización de la administración pública y tiene en marcha un proyecto de decreto de administración electrónica, simplificación de procedimientos y racionalización organizativa de la Junta de Andalucía. El objetivo es alcanzar la plena implantación y generalización de la administración electrónica, así como avanzar en transparencia, coordinación y eficiencia en ámbitos como la presentación y resolución de solicitudes o la supresión de certificados en soporte papel, lo que permitirá acercar más la administración a la ciudadanía así como reducir las cargas administrativas. La tramitación de la norma se encuentra muy avanzada tras concluir el periodo de información pública.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Infraestruturas e servizos comúns