O D.P. de Huesca vai comezar a implantar na provincia a plataforma Sedipualb@ para avanzar na xestión completamente electrónica

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

07 maio 2018

Sedipualb@ é unha plataforma de Administración Electrónica (SaaS) plenamente integrada coas solucións da AGE, para unha xestión completa da actividade administrativa que realiza calquera administración local

Técnicos da DPH estiveron esta semana en Albacete para comezar a implantar en a provincia de Huesca as aplicacións e ferramentas de administración electrónica que integran a plataforma Sedipualb@ que está plenamente integrada coas novas solucións do Estado e hai tan só unhas semanas foi galardoada no Congreso nacional de Innovación e Servizos Públicos co premio ao mellor proxecto de transformación dixital.

Con isto a Deputación Provincial de Huesca pretende avanzar e facilitar a xestión completa e totalmente electrónica da actividade administrativa a calquera administración local ao ser unha plataforma flexible que xa está probada pola deputación albaceteña en concellos desa provincia cuxo tamaño vai dos 100 aos 200.000 habitantes e, á súa vez, permite a súa integración gratuíta desde calquera sistema existente a través de servizos web.

O que destacan os técnicos da DPH que coñeceron estes días o contido e funcionamento da plataforma Sedipualb@ é o feito de que sexa multientidad, é dicir, adaptada para ser exportada aos concellos e comarcas altoaragonesas e que integra non só sede electrónica, senón tamén taboleiro de edictos, rexistro, tramitador de expedientes, portafirmas, resolucións administrativas, notificacións, pago de taxas ou xestión de facturas.

Isto inclúese na estratexia da Deputación de Albacete de exportar o seu modelo e polo a disposición doutras administracións públicas establecendo un modelo que pretende compartir os custos do desenvolvemento da plataforma.

Formación na licitación electrónica e extensión da banda larga

A Deputación de Huesca traballa cos concellos na adaptación ás novidades da lei de Contratos do Sector Público (LCSP) e que supón importantes novidades, entre as máis destacadas, a obrigatoriedade da publicación e licitación electrónica na maioría dos procesos de contratación. Por iso, ao longo destas semanas están a desenvolverse unha serie de xornadas dirixidas aos traballadores de concellos e comarcas para o uso da plataforma de contratación do sector público, a única que permite o cumprimento íntegrode a lexislación e a posibilidade de licitar de forma electrónica.

Máis información na solución Sedipualb@ do CTT.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Infraestruturas e servizos comúns
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía