La plataforma d'administració electrònica Sedipualb@ exporta el seu model

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

03 maig 2018

Representants d'administracions de tres províncies assisteixen a les jornades sobre la plataforma electrònica de la Diputació d'Albacete

Més de 200 persones procedents de tres províncies espanyoles han assistit al llarg del 25 i 26 d'abril a les Jornades sobre la Plataforma d'Administració Electrònica "Sedipualb@" que ha impulsat la Diputació d'Albacete amb la finalitat d'aprofundir en el seu contingut i funcionament. En concret, fins a Albacete s'han desplaçat representants dels ajuntaments valencians de Quart de Poblet, Picassent, Mislata, Sagunt, Requena i Canet d'en Berenguer; de la Mancomunitat Intermunicipal de L´Horta Sud, de l'Ajuntament de Iecla i de la Diputació d'Osca.

Es tracta d'un pas més en l'estratègia de la institució provincial d'exportar el seu model d'administració electrònica i de posar-ho a la disposició d'altres administracions públiques del nostre entorn, tenint en compte que s'ha convertit en aquests últims anys en un referent en la prestació d'aquest tipus de serveis, que impulsats per la institució provincial ja estan completament implantats pràcticament en el 100% dels consistoris, inclosos els de més de 20.000 habitants.

Fa tan sol unes setmanes, la Diputació d'Albacete va ser guardonada al Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics, CNIS, amb el “Premi al Millor Projecte Consolidat de Transformació Digital” per la seva plataforma “Sedipualb@”, el guardó més important de quants es convoquen d'aquest tipus a Espanya.

Més informació en solució Sedipualb@ del CTT.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra) .

• Infraestructures i serveis comuns
  • Centre de Transferència de Tecnologia