Toda a capacidade da PID ao servizo dos Municipios

• Escoitar

18 xuño 2018

Produciuse un gran aumento no número de transmisións de ámbito local realizadas a través da Plataforma de Intermediación Electrónica durante o primeiro trimestre de 2018

No gráfico seguinte, ofrécese desagregada mes a mes a mesma comparación co trimestre do ano anterior: do enorme aumento experimentado no número de transmisións xestionadas durante o mes de marzo despréndese que o sistema está perfectamente dimensionado —isto é, o potencial existe e a plataforma está preparada— para tramitar calquera demanda de tramitacións electrónicas requirida desde o ámbito municipal.

Fig.1. Comparativa mes a mes de transmisións do 1er trim. de 2018 e do 2017

Porque este dato de transmisións de ámbito municipal durante o mes de marzo multiplicou por nove o mellor rexistro de todo o ano 2017, que se situou en “só” 219.279 transmisións en outubro. En marzo o sistema foi capaz de tramitar case dous millóns de transaccións só de entidades locais.

Calquera municipio, independentemente da súa poboación, dimensión ou necesidades de tramitación electrónica, pode utilizar a capacidade da plataforma para incorporar novos servizos con altas demandas, ocasionais ou sostidas no tempo. Como se observa na gráfica, a marxe de crecemento de entidades locais é enorme, xunto ao previsible aumento de transaccións que suporía en municipios de gran poboación como vimos no caso de Barcelona, podendo ser a referencia para outros municipios similares como Madrid, Valencia, Sevilla,etc.

Fig.2. Comparación do número total de transaccións do últimos cinco trimestres

Segundo os datos do primeiro trimestre desagregados por localidades, o municipio que xerou este significativo incremento é Barcelona, en concreto, a través do seu ‘Institut Municipal de Serveis Socials’.

MUNICIPIO 2018/1er. trim.
Barcelona [IMSS] 2.176.982
Valencia 53.052
Madrid 39.809
Bilbao 32.827
Málaga 29.722
Xixón 22.196
Sta. Cruz de Tenerife 16.265
Castelló da Plana 13.596
Jerez de la Frontera 9.028
Mataró 8.315

Resulta evidente o desequilibrio —e, por tanto, as posibilidades do sistema— posto que Barcelona multiplica por 260 o número de transmisións do 10º clasificado, Mataró.

CONCLUSIÓN
A capacidade demostrada pola Plataforma de Intermediación Electrónica para absorber altas demandas, ocasionais ou sostidas no tempo, como corroboran as transmisións xestionadas do ‘Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona’ durante o pasado mes de marzo, permite afirmar que os Concellos poden e deben seguir incorporando consultas a máis servizos e novos procedementos que faciliten e simplifiquen a relación dos cidadáns coa Administración Local.

Para máis información de uso ten dispoñible os indicadores da Plataforma en DATAOBSAE   e da Solución PID -SVD  do CTT.

• Infraestruturas e servizos comúns
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía