Novas incorporacións ao Sistema de Interconexión de Rexistros

• Escoitar

06 xuño 2018

Actualmente avánzase na incorporación de Deputacións Provinciais

Unha vez finalizada o pasado 10 de abril a integración de todas as CCAA no Sistema de Interconexión de Rexistros, avánzase actualmente na incorporación de Deputacións provinciais e Capitais de provincia.

As últimas incorporacións de Deputacións son: Burgos, Córdoba. Huelva, Xaén, León, Málaga, Sevilla, Teruel.

Faltan por incorporarse as Deputacións de: Araba/Áraba, Almería, Cádiz,
Castelló/Castelló, Cidade Real, Bacía, Granada, Gipuzkoa, Lugo, Ourense, Pontevedra, Soria, Valladolid, Bizkaia e Zaragoza.

Prevese que nos próximos meses aumenten significativamente o número de municipios integrados en SIR grazas á incorporación das súas Deputacións, ao dar servizo as Deputacións ás entidades locais de menos de 20.000 habitantes.

Respecto das capitais de provincia, cabe destacar que, coas incorporacións de Bilbao, Santander e Sevilla, restan tan só 9 capitais de provincia por integrarse en SIR: Castelló/Castelló, Xaén, Lugo, Ourense, Pamplona, Donostia/San Sebastián, Valencia/València, Vitoria-Gasteiz e Zaragoza.

Máis información na Solución SIR do CTT.

• Interoperabilidade
  • Infraestruturas e servizos comúns